milk Skrevet 30. mars 2007 #1 Skrevet 30. mars 2007 Hei! Jeg er så utrolig heldig at jeg har pollenallergi, sikkert flere med meg som er veldig glade for det akkurat nå;( PYTON!! Hva gjør dere i forhold til medisiner? Jeg har medisiner som jeg kan ta når jeg ammer, men bør jeg være forsiktig og ikke ta mer enn absolutt nødvendig. Merker at jeg er mer allergisk i år, og tror det kan komme av at jeg nesten ikke tok allergimedisin da jeg gikk gravid ifjor. Har tabletter, nesespray og øyedråper. Bør jeg ta tabletter hver dag nå, eller hva gjør dere? Gruer meg til mai, og bør vel forebygge litt med tabletter!? Takk for svar, og god helg:)
trebarnsmamma? Skrevet 30. mars 2007 #2 Skrevet 30. mars 2007 Polaramin kan brukes under amming, selv om det står bør ikke brukes på vedlegget. Nettopp snakket med legen min på telefonen :-)
nutri Skrevet 30. mars 2007 #3 Skrevet 30. mars 2007 En venninne hadde pollenallergi og gikk til akupunktør ene året. Husker hun gikk med nåler i øreflippene (så ut som små knappenålshoder) . Hun sa det hjalp veldig. Før måtte hun ha injeksjoner, etter behandlingen holdt det med nesespray og øyedråper i ny og ne. Men tror du må begynne tidlig, før sesongen starter, slik som med medisiner.
Kose-KU Skrevet 30. mars 2007 #4 Skrevet 30. mars 2007 Hei! Jeg har også pollenallergi. Håper på at det ikke blir så ille i år fordi jeg har hørt det kan bli bedre etter en graviditet. Var mye bedre enn det pleier å være da jeg var gravid i fjor. Håper jeg slipper å bruke tabletter. Men lurer på hvilke øyedråper og nesespray du bruker? Har du spurt legen om du kan bruke disse ved amming?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå