Anonym bruker Skrevet 30. mars 2007 #1 Skrevet 30. mars 2007 Jeg synest ikke det er så mye anonym drittslenging verken her eller at det var det på dib. Jeg ser ikke helt behovet for å ta bort muligheten enn til å tvinge stemødre som ikke trives i rollen, liker stebarna sine til å stå frem med nick, og om de ikke vil det, skal de tvinges til å holde kjeft, fordi det er så mange mødre som blir redde for at deres stemor ikke liker deres egne barn. Jeg ser det ikke som dritt slenging å innrømme at en sliter med situasjonen og andre sin barn, men en naturlig del av tema under mine, dine og våre barn.
ana baroma Skrevet 30. mars 2007 #2 Skrevet 30. mars 2007 nei, jeg er helt enig i at det nødvendigvis ikke er drittslenging å skrive om at man sliter i steforelderrollen. Men det er drittsleing og direkte respektløst å skrive at man hater stebarn eller biomor eller andre som gjør livet surt for dem. Da kan man heller ta det ut andre steder eller på kranglesiden... Det forsurer miljøet og skremmer vekk nye brukere, som vil dele erfaringer og diskutere temaer som hører med nyfamilieproblematikk. Det er mange med erfaringer på disse forumene (bim, dib og bam), men jeg håper man kan diskutere på et mer anstendig nivå og ikke på 3. klasse stadier... Stesønnen min på 7 er flinkere til å løse konflikter enn mange her inne:) og derfor mener jeg at man lettere luker ut de som er ute etter krangel ved å fjerne anonymknappen. De som nå skriver om problemer og utfordringer møtes med respekt, medlidenhet og mange gode råd:) Og er det ikke derfor vi er her inne??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå