jennifer Skrevet 30. mars 2007 #1 Skrevet 30. mars 2007 Lillemor begynte behandling onsdag kveld, men det kommer ennå guffe fra øynene, er det normalt?
#Ariadne# Skrevet 30. mars 2007 #2 Skrevet 30. mars 2007 helt normalt.. oldt på nesten 20 dager for å få bukt med øyekatarr i vinter--
jennifer Skrevet 30. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. mars 2007 ok, takk for svar. Hadde de feber også?
Lilla76 Skrevet 31. mars 2007 #5 Skrevet 31. mars 2007 uff det kan ta lang tid, spesielt hvis barnet går i barnehage hvor andre barn har det, utrolig smittsomt. vil anbefale deg å vaske med avkjølt kokt vann med litt salt i, flere ganger daglig i tillegg til antibiotika kur(dråper/salve). først når vi begynte med dette forsvant det hos vår tulle
Gjest Skrevet 1. april 2007 #6 Skrevet 1. april 2007 De fleste katarrene skyldes virus, derfor ikke sikkert at det blir så fort bra. Her drypper, skyller jeg med saltvann med en gang jeg ser guff. I tillegg bruker jeg øyedråper kjøpt hos optiker morgen og kveld når hun er plaget og en stund etterpå. Hvis de får antibiotika behandling kan de få litt tørre øyne en stund etterpå og med det mer utsatt for ny infeksjon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå