Anonym bruker Skrevet 30. mars 2007 #1 Skrevet 30. mars 2007 "skrangle" "kniiiirk" "smørerhjuleneienfei" KUN fåååå timer igjen nå =) ;o) hilsen...... "rullator røya"
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2007 #2 Skrevet 30. mars 2007 Og hva betyr dette innlegget?? har det noe med småtroll 0-1 år? og er det til interesse for oss andre som befinner oss inne på forumet?
Gjest Skrevet 30. mars 2007 #3 Skrevet 30. mars 2007 Hahaha din tulling :0) Skrangle tilbake forstod hvem du er ja ;0)
Gjest Skrevet 30. mars 2007 #4 Skrevet 30. mars 2007 kjære anonym.jeg skal fortelle deg det. skrangle betyr at det skrangler kniiirk betyr at det knirker. smørerhjuleneienfei betyr at jeg smører vognhjulene,for jeg skal ut å trille. å trille har vel noe på disse sidene å gjøre?? dessuten,jeg skrev til idefix,og det har ingen hensikt å starte krangel kun for at jeg skrev personlig.lurer du på mer,senn pm. ha en fin påske ;o)
Gjest Skrevet 30. mars 2007 #5 Skrevet 30. mars 2007 Dakar anonymen da, lider sikkert en eksepsjonell overlast for disse "trådene" også, har de egentlig noe her inne å gjøre?! (les; jeg er ikke med på moroa, da får ingen andre ha det gøy) Idefix, klattemor, ha en fantabelastisk påske!
Gjest Skrevet 30. mars 2007 #6 Skrevet 30. mars 2007 ja,virker nesten slik ;o) men det er jo maaaange andre tråder her som ivertfall ikke hører inne på småtroll.men hyler jeg surt av det? nei,for man lurer nemlig på veldig mye,og da spør man ;o) var bare et innfall det jeg skrev.endelig kommet i litt bedre humør.men søren heller om sure anonyme skal få ta fra meg humøret... å så typisk da,kan ikke skrive under med nick. tillab.en stoooor påskeklem til deg ;o) pass deg for påskeharen,kniiis =0)
Gjest Skrevet 30. mars 2007 #7 Skrevet 30. mars 2007 Påske klem til deg også Tillab :0) Er nok en eller annen som ikke liker meg,hehehe ,men en kan ikke bli likt av alle.... God påske til dere begge to;0)
Gjest Skrevet 30. mars 2007 #8 Skrevet 30. mars 2007 NEIMEN HVA ER DET JEG SER TILLAB :0) Prøver du å bli gravid igjen ,du gav opp maset,hehehe ...Lykke til med prøvinga !!!!!!!
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 31. mars 2007 #9 Skrevet 31. mars 2007 Heia skranglekjærringe ) Skulle bare innom her å ønske dåkker god påske! Vi skal starte påska med Alt førr Rognan ikveld Juhu! Kos dåkker:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå