Anonym bruker Skrevet 30. mars 2007 #1 Skrevet 30. mars 2007 Kokte flaskesmokker og tilbehør til flaskene i går kveld, å så glemte jeg å ta det opp av vannet, så det har liggi der helt til nå.. Kan jeg da bruke det, eller må jeg koke det på nytt?
LisaColli Skrevet 30. mars 2007 #2 Skrevet 30. mars 2007 jeg hadde brukt det uten å koke det på nytt.
Piraka Skrevet 30. mars 2007 #3 Skrevet 30. mars 2007 Siden du vil koke det, så ville jeg ha kokt det på nytt. Kan jo hende vannet har fått i seg noen bakterier over natta. Men egentlig så trenger man jo ikke koke utstyret hvis det er vasket rent ellers. Da jeg brukte flaske, så pleide jeg bare å vaske alt i maskinen sammen med de andre koppene, la det tørke og bruke det uten koking. Gikk helt fint det.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2007 #4 Skrevet 30. mars 2007 Ja, men fikk beskjed på helsestasjonen og i hvertfall koke det til han var 3 mnd. Han er bare tre og en halv uke, så syns det er greit å vaske og koke det.. Takk for svar=)
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2007 #5 Skrevet 30. mars 2007 Siden han er så liten ville jeg ha kokt det på nytt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå