MAMMA1 Skrevet 30. mars 2007 #1 Skrevet 30. mars 2007 og plutselig stikkinge i skjede-området...Er i uke 34, flere som har denne erfaringen? Babyen har vært roligere også synes jeg, men det behøver ikke bety at hodet har festet seg dette? Er andregangs og regner ikke med at hodet fester seg i det hele tatt før fødselen.
Faylinn Skrevet 30. mars 2007 #2 Skrevet 30. mars 2007 Jeg har hatt nedtrykk i ca 5 uker uten at babyen har festet seg, enda jeg er førstegangs og tre dager på overtid. Betyr vel bare at den prøver å legge seg til rette på et vis? At den ble roligere betyr at det er trangere, i følge jordmoren min.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 30. mars 2007 #3 Skrevet 30. mars 2007 Jeg har hatt nedtrykk i et par uker og hodet er ikke festet (jm i går) Men jeg sliter med at dette til tider gjør ganske vondt jeg da... Er 33+3
maggedutti Skrevet 30. mars 2007 #4 Skrevet 30. mars 2007 merket det fro første gang for noen dager siden.. ikke veldig behagelig for å si det slik.. lurer på hva det er for noe.. :\
MAMMA1 Skrevet 30. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. mars 2007 I tillegg har jeg stikninger i nedre del av magen og mere og mere vond/øm korsrygg...håper ikke det betyr noe.. Jeg tenker det kan være nye "strekksmerter" det jeg kjenner i magen.
Smurfemamma *1rosa+2blå* Skrevet 30. mars 2007 #6 Skrevet 30. mars 2007 Ungen kan ligge langt nede uten å være festet...det gjør min..og det er helt jævlig hver gang han snur på hodet..skikkelig menssmerter, kjennes ut som om urinrøret kommer ut av og til...uff..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå