Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan er kjærlighetslivet deres etter den lille kom til verden??

blir det virkelig så dårlig som mange sier??

trenger noen oppmuntrende ord...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har det KJEMPEBRA vi!!! :) Mye nærmere hverandre enn før.

Alt funker supert her...både det ene og det andre... ;)

Nei, vi er faktisk en lykkelig familie vi nå. Vi har selvfølgelig våre feider vi og, men det har vel alle..:D

I tilegg til å selfølgelig vise oppmerksomheten til den lille, viser vi mye oppmerksomhet på hverdandre også. Vi gir hverandre ofte kyss når vi går fobi hverandre, en klem, eller stryking på ryggen. Ofte har vi lillemann i senga om morgenen og koser oss sammen..:)

Viktig å ta vare på de små tingene og :)

Skrevet

ja, herregud forholdet DITT kommer til å gå rett i dass!!!

neida...hehe, kan jo ikke svare for deg men her i gården har det IKKE blitt noe dårligere tvert om, vi koser oss kjempe masse med vår lille jente...hun er veldig snill da, sover nesten alltid så vi har aldri kranglet fordi vi er utslitt !!

MEN det varierer veldig fra forhold til forhold..

det viktigste er å pleie forholdet, bruke tid på bare dere to sammen.

jeg og sambo går ofte på kino foreksempel!!

Skrevet

det blir ikke like mye kos som før nei:P heller ikke sengekos, for babyen ligger sammen med oss i senga vår.. men vi har et godt forhold, så vi overlever. det må jo bli mere tid til hverandre etterhvert som barnet blir større :)

Skrevet

å det hørtes hyggelig ut.. fint å høre at ting kan være bra selv om det blir mye tid og oppmerksomhet til den lille..

Skrevet

det går dårlig ja....har aldri tid til å kose med hverandre lenger, og vi er liksom ikke kjærester mer...mye mer opptatt av datteren vår enn oss............uff og jeg har mistet sexlysten helt!! blir liksom kvalm bare tenke på sex...noe som gjør at partner blir litt skuffa osv....ja så ikke noe kjærlighets forhold lenger.....noen tips til å få det bedre??

Skrevet

Tips til deg aimee: skaff barnevakt en kveld/helg og dra bort med din kjære

Skrevet

Ja, og for å svare HI da..

Vårt forhold har ikke forandret seg så veldig.. Er som før i grunn.. Viktig å kunne kommunisere og vise forståelse! Også viktig å ha tid for segselv, bare dere to!

Skrevet

Vårt forhold blir bare bedre og bedre. Vi har alltid hatt det fint sammen, men en bebis gjorde det bare enda bedre.

Så kjekt å se nicet ditt igjen Iselin 79 ;) Har lurt litt på hvor du ble av.. Om du lå i shokk etter å ha fått gutt istede for jente ;)

Skrevet

Hohooo...havnet nesten i koma...hehehe, neida..:) Utrolig nok ble jeg ikke så skokkert egentlig... har ingen anelse hvorfor. Så at han var frisk, hadde sterke lunger og det var igrunn det viktigste. :)

Og nå bare koser vi oss som bare det, guttene mine og jeg :D

Er mest inne på desemberklubben også, men er inne her og leser innemellom..:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...