Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor det er mulig å leie barnesete med isofix til nyfødt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, jeg vet ikke hva isofix er. Men hos If kan man leie barnesete for 82 kroner måneden. BeSafe izi Kid heter de de har. Du kan skifte det ut med ny seter etterhvert som barnet vokser, og til slutt får du beholde det siste setet. Vi har bestilt.

• 1 måned senere...
Skrevet

Skjønner ikke at folk gidder å leie seter.. Vi har kjøpt et flunk nytt sete 0-18 kilo på internett for 720,- inkludert frakt. Dette er sånnt sete med liggestilling også..

Skrevet

Fordi det utrolig kjedelig å betale feks 720,- inkl frakt dersom man ikke vet om man skal bruke stolen mer enn ett par ganger...

Skrevet

du kan jo selge setet ettrpå vet du

Skrevet

gramsa: jeg vil heller leie sete enn å kjøpe et nytt sete til 720 kr? Det kan jo umulig være et kjent merke? Er mye viktigere å ha et trygt sete enn at det er billig..

• 4 uker senere...
Skrevet

til anonym 27.05 kl 00.59..

Så lenge setet er testet og godkjent i forhold til lover og forskrifter om trygghet osv, (noe jeg selvfølgelig har sjekka opp før jeg kjøpte setet) er det selvfølgelig det viktigste for meg.. Har ikke noe behov for merkevarer til 3-dobbel pris, sånn som visse andre.. Klarer dessuten å signere med nick jeg.. Anonymt er så utrolig feigt viss man skal diskutere.. Sier MYE om deg.. :-)

Skrevet

"Fordi det utrolig kjedelig å betale feks 720,- inkl frakt dersom man ikke vet om man skal bruke stolen mer enn ett par ganger..."

- hvorfor har antallet ganger man bruker det noe å si? En leieavtale er per måned - ikke per bruk. Prisen vil for ca 9 mnders bruk bli 738 kroner, når mnd pris er 82..

hm..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...