Gå til innhold

ang hormonspiral...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat kommet hjem fra legen, der jeg satte inn hormonspiral.

På vei hjem begynte jeg å blø litt, og har også en del menssmerter. Er det normalt at dette skjer med en gang, eller kan det være noe galt tror dere?

Flere som har satt inn hormonspiral her? hva er deres erfaringer, og er dere fornøyd?

Takker for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er en normal bivirkning :)

Jeg var helt kake den dagen jeg satte inn spiral, dagen etter var jeg så godt som meg selv igjen :)

Skrevet

Godt å høre :o)

Får vel bare gi det et par dager da...

Skrevet

Jeg blødde og hadde skikkelige menssmerter noen dager, gikk seg til, og etter det har jeg ikke merket noenting :o) I følge gynekologen var det normalt å både blø og kjenne menssmerter ganske lenge etterpå. Håper det gir seg snart!

Skrevet

Jepp, jeg blødde og hadde kraftige mensensmerter etterpå. Ble liggende strekk ut hele dagen. Men det gir seg, heldigvis!

Skrevet

Var sånn hos meg også. Hadde skikkelige menssmerter ja.

Blødde hver dag i 2.5 mnd,men det er den eneste bivirkningen også hittil (satte den i 15. jan). Er veldig fornøyd nå:-)

Skrevet

Fikk du ikke beskjed om at det er vanlig bivirkning å ha blødninger opp til 6 mnd etter du har satt den inn?

jeg tok den ut etter 6 mnd da orka jeg ikke mer.men smerter er vanlig første dagene.Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...