Gå til innhold

når pakker dere sykehus baggen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

synes det er så mye prat om den=) når pakker dere den? jeg har ikke begynnt å tenke på det en gang.. hehe.. er bare 33 uker på vei da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bare legger ned det jeg føler jeg trenger og som jeg ikke bruker allerede nå jeg. Det spiller vel ingen rolle egentlig. Jeg er i uke 32 nå. Gjør det du føler er best du.

Skrevet

Jeg kommer til å pakke den når riene har begynt...... Dette er fjerde gang for meg, og det er det jeg har gjort de andre gangene. Jeg har ikke opplevd noen styrt fødsel, så jeg har alltid hatt god til til å pakke bagen. Dessuten bruker jeg det meste fram til fødsel allikevel. Det kan jo være lurt å skrive en liste over hva en vil ha med seg, i tilfelle en må skyndte seg. Jeg har enda ikke kommet rundt til det og jeg har termin om 13 dager. :-) Det viktigste er vel kamera, mobil og skjema. Det andre kan du evt få dagen etterpå?

Skrevet

Jeg har ikke begynt å pakke enda, er i uke 37. Tenkte kanskje å begynne så smått etterhvert..:)

Skrevet

Er 34 fullgåtte uker i dag. Jeg har kjøpt bagen, har ikke kommet lenger enn det.. Huff, må få gjort det snart!

Skrevet

Tenker ca 3 uker før termin, men den vil jo uansett ikke bli ferdigpakket før fødsel er igang siden jeg bruker endel av det som skal pakkes til daglig (toalettsaker f.eks). Normal sett må en jo ikke haste ut av døren i samme sekundet som riene starter eller vannet går heller da, så man får de 5-10 minuttene man trenger til å pakke uansett (sikkert noen unntak her, men vanligvis da). Det jeg gjorde sist var å skrive en detaljert liste over hva som skulle være med og hang den opp slik at dersom det skulle skje at jeg ikke fikk pakket den av en eller annen grunn selv, så kunne enten min mann eller venninne pakke den for meg og få med alt jeg ville ha.

Skrevet

Har pakket litt nå og litt da siden uke 34 tror jeg. Kommer alltids på noe nytt, og det er ikke alt man får pakket før man skal reise heller. F.eks toalettsaker, de godeste buksene og største trusene jeg vil ha med brukes jo flittig nå. Hehe... Håper bare det er rent når det starter da....

Skrevet

Lyst på ny bag jeg å, som ikke er svin-dyr. Noen tips?

Skrevet

Kjøpte en helt enkel bag på Europris til 100 kr. Eller 99,99 som de priser alt.. :)

Skrevet

Har 18 dager igjen til termin og ingenting er pakket. Vasket hentesettet i går, bilstol må kjøpes inn da jeg fant ut at den har fått seg en smell....(fant ei stor sprikke i plastikken da jeg skulle vaske trekket) Ikke helt klar nei!

Skrevet

Trur at alt ska vær klart nu...har 15 daga til termin:)

Skrevet

Har termin i mårra, har så vidt begynt å tenke litt på den nå :o) Den er med andre ord ikke ferdigpakket- men har funnet frem bag da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...