baby-klar, ikke helt klar:) Skrevet 30. mars 2007 #1 Skrevet 30. mars 2007 I forgårs hadde jeg skikkelige luftsmerter. Det begynte som sting oppunder ribbeina, så satte det seg på sidene av magen. Gjorde skikkelig vondt hele kvelden og natta. I går var jeg så øm i magen at det var vondt å ta på den, pluss at det var vondt når jeg gikk. I dag er det bare littegranne ømmhet igjen. Føler at magen var knallhard hele tiden når jeg hadde disse luftsmertene. Noen som har opplevd noe liknende?
Brenda med 2 ute Skrevet 30. mars 2007 #2 Skrevet 30. mars 2007 Jepp, kommer innimellom her og. Prøver og holde meg unna kullsyre, hvete, salt etc. Men det er jo vanskelig og hålle seg til det hele tiden da=) Spiser lett hele tiden så magen ikke får for mye og jobbe med på en gang. Tipsene mine i hvertfall, funker greit på meg. lykke til
minime<3 in belly Skrevet 31. mars 2007 #3 Skrevet 31. mars 2007 Jeg har hatt noen dager med de samme problemene. Jeg var nødt til å være hjemme fra jobben.... Og det er jo rett og slett bare veldig vondt... Men luft og "gass" i magen er noe pes når man går gravid... Kjipt syns jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå