Gå til innhold

Er det vanlig med menssmerter i uke 31?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her med ryggvondt og litt svake menssmerter! Kan det være hodet som fester seg?? H*n har ligget med hodet ned de tre siste ukene..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt det litt sånn sist helg. På lørdag trodde jeg seriøst at noe startet for jeg fikk drit vondt. Men jeg var på kontroll hos jordmor i går, og da fikk jeg vite at hodet var festet. Dette har nok skjedd i helga da siden jeg har hatt så vondt og skikkelig mørbanka i bekkenet og symfysen.

Ikke sikkert det er det med deg, men det var iallfall sånn med meg. Er du usikker så hadde jeg ringt jordmor og spurt.

Jeg er forresten 31+1 i dag.

Skrevet

Okei, nei.. Det er ikke vondt, bare ekkelt.. Jeg har vært plaget av mye kynnere, så jeg vet at det ikke er det.. Men men.. Jeg får legge meg og sove litt. er i skikkelig ræva form i dag..

Skrevet

Jeg har også vært i usedvanlig dårlig form i dag, pga minimal nattesøvn. Men har hatt de menssmertene du snakker om tidligere, ¨rundt samme tid tror jeg. Det er nok ingen tegn på noe som helst.

Skrevet

Disse menssmertene er bare livmora som jobber til fødsel..Like vanlig og normalt som kynnere. Det er sjelden man kjenner hodet fester seg, fikk jeg beskjed om.

Skrevet

Ja vel, det er nok litt forskjellig informasjon ute å går. For jeg fikk beskjed om at jeg helt klart hadde kjent det, fordi bekkenet mitt ble så mye verre i helga som var og at jeg følte at jeg ble helt mørbanka i fra symfysen og rundt.

Skrevet

Jeg sa bare at det er sjelden man kan kjenne det da... Sier ikke at det ikke var det du kjente =)

Men uansett er det jo mye forskjellig info ute å går, det gjelder jo nesten alt i sv.skapet.

Skrevet

Jeg var veldig plaget med dette i min uke 31, og på kontroll 31+6 fikk jeg beskjed om at hodet var festet. Tror bestemt dette har en sammenheng ja :o)

Skrevet

Det trenger ikke ha noe sammenheng... Har hatt det slik de siste to ukene og hodet til babyen er ikke festet, var hos jm i går.

(er 33+3)

Skrevet

Nei tror ikke mensensmerter har noe med at hode fester seg eller ikke. Jeg har hatt mensensmerter innimellom siden uke 28, er 36 + 4 nå. Er vist ikke farlig sier jm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...