Gå til innhold

Så nå sitter jeg her og venter da....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos JM igår. Tok en sjekk og det viste seg at jeg har 2 cm åpning. Hodet hadde festet seg og alt var klart. Jeg har hatt helt sykt vondt i ryggen siden i går morres. Har hatt noen maserier og mens-smerter så og si hele tiden. JM mente at prinsen ville komme i løpet av helgen og at når ting først startet ville det skje raskt.

Så her sitter jeg og venter. Venter på at riene skal starte og at det blir regelmessig. Fått streng beskjed av samboer å være helt i ro til han er kommet hjem fra jobb. Livredd for å ikke rekke hjem...

Så fort jeg er i bevegelse får jeg maserier og ryggen tar knekken på meg. Det er i alle fall smerter med mål og mening jeg venter på..

Flere som sitter i samme tanker idag?

Har tatt meg to kopper bringebærblad-te, en kopp lakrisrot-te og tatt bringebærkapsler i håp om fortgang.

Jo, oxo den berømte slimproppen gikk i går, noen timer etter at jeg hadde vært hos JM.

Spennende....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, så spennende!! Lykke til, om noen timer/døgn er prinsen hos deg og du kan begynne å bli kjent med han!

Jeg skal til JM nå, tenkte å be henne sjekke "rikets tilstand" her også, og evt strippe meg litt...

Skrevet

Åhhh så spennende!!!! Jeg skal ikke til legen på kontroll før om tirsdag, og akkurat nå virker det som en evighet til. Sist uke når jeg var på kontroll så sa hun at jeg hadde 1 og 1/2 finger åpning, tror det er det samme som cm. Hodet er ikke festet, men det satt veldig langt nede.... Har også en del maserier som kommer og går, og sterke mens smerter, spes om nettene.

Hver kveld når jeg legger meg blir prinsen min turbo aktiv i magen, og da ligger jeg og prater til han og sier han må komme ut nå, sånn at han kan feire påske sammen med oss.....he,he Men hver morgen våkner jeg like skuffet for at der ikke skjedde noe i løpet av natta.

Uansett du må ha lykke til!

Skrevet

så spennede da.Lykke til

Skrevet

Takk for sist forresten:)

Så spennende da:) Ønsker deg masse lykke til! Du får oppdatere litt inne på sidene her da:)

Skrevet

Hei! Vi er i nesten samme situasjon. 1 cm åpning i går kveld, rier siden tirsdag kveld og rimelig lei!

Hvordan går det med deg? Skjedd noe mer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...