Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som farga hvite roser med konditorfarge - hvor lang tid tok det før de begynte å få farge?

  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter? jeg lurer også?

Skrevet

må jeg ha helt hvite eller går kremhvit bra?

Skrevet

Jeg brukte helt hvite.. kremhvite funker sikkert det også. Men start farginga tidlig! Jeg kutta stilkene helt bort, for å gjøre veien for vannet kortere.. De var veldig blå, men ikke heeeelt blå, etter 2 døgn i vannet.

Skrevet

satte du de i ren konditor farge eller hadde du blandet det i vannet? tenkte å sette noen i ren farge for så å bytte over i vase med vann men fargen forsvinner kanskje da

Skrevet

Jeg hadde de i vann med konditorfarge (en hel flaske).

Har hørt at blekk også er bra.. kanskje det er enda mer effektivt?

Skrevet

tusen takk for hjelpen

Skrevet

Bare hyggelig, ikke så mye å takke for :)

Skrevet

ble fargen jevn eller prikkete?

Skrevet

Den ble litt prikkete, på en måte.. Men det ble likevel fint. Svigerinna mi lurte på hvor jeg hadde kjøpt dem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...