rødhette* Skrevet 30. mars 2007 #1 Skrevet 30. mars 2007 Dere som farga hvite roser med konditorfarge - hvor lang tid tok det før de begynte å få farge?
Anonym bruker Skrevet 27. april 2007 #3 Skrevet 27. april 2007 må jeg ha helt hvite eller går kremhvit bra?
rødhette* Skrevet 27. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. april 2007 Jeg brukte helt hvite.. kremhvite funker sikkert det også. Men start farginga tidlig! Jeg kutta stilkene helt bort, for å gjøre veien for vannet kortere.. De var veldig blå, men ikke heeeelt blå, etter 2 døgn i vannet.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2007 #5 Skrevet 27. april 2007 satte du de i ren konditor farge eller hadde du blandet det i vannet? tenkte å sette noen i ren farge for så å bytte over i vase med vann men fargen forsvinner kanskje da
rødhette* Skrevet 27. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. april 2007 Jeg hadde de i vann med konditorfarge (en hel flaske). Har hørt at blekk også er bra.. kanskje det er enda mer effektivt?
rødhette* Skrevet 27. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 27. april 2007 Bare hyggelig, ikke så mye å takke for
rødhette* Skrevet 28. april 2007 Forfatter #10 Skrevet 28. april 2007 Den ble litt prikkete, på en måte.. Men det ble likevel fint. Svigerinna mi lurte på hvor jeg hadde kjøpt dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå