Gå til innhold

stoore ammebh`er????

gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor kan man finne d henn da???

litt billige å kanskje?

har de d på kapphal,lindex,eller noe sånt...

tenker størrelse 85 e-f...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke du finner billige i denne størrelsen. Jeg har sjøl kjøpt en i f og en i g. Den ene er i ull, kjempegod! Fra mammaogmeg.no, Amlica heter den. Og den andre er fra mammashop.net.

Skrevet

Huff da, tror du sliter på Lindex da i hvertfall... Den største jeg fant der var 85 b..... Skulle gjerne hatt 85c, men nope..... Mulig de var utsolgt da, så jeg må prøve ett annet sted...

Skrevet

Hei,

Mammashop i Bergen har godt utvalg, og er veldig behjelpelige.

Ellers har jeg sett at Sørbø har størrelser opp til E og Spar Kjøp har størrelser opp til F. Lykke til:-)

Skrevet

jeg bruker nå etter at jeg ble gravid 75H!!!!!!!!!!!! utrolig vanskelig å finne bh i denne størrelsen. men en butikk som heter marinka har min størrelse. se om det finnes en butikk med dette navnet i nærheten av deg!

Skrevet

jg kjøpte min på amica... :) veldig gode bher.. de kostet 350 for en.. de er ikke billige.. å blilligere er de nok stort sett ikke trur jeg!

Skrevet

Jeg kjøpte i dag på Cubus, faktisk! En billig, myk og god til kr 169 (måtte ha 85 E i denne), og en litt finere m/blonder til ca kr 350 (var litt mindre i cup'en, så kjøpte 85 F i denne). Tror det var Triumph merke, ihvertfall den med blonder, den andre lå i en eske. Så joda, du kan få tak i stoooore ammebh'er i vanlige butikker også ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...