mille80 Skrevet 30. mars 2007 #1 Skrevet 30. mars 2007 Ser det har vært flere innlegg her om dette i det siste? Hva dreier dette seg om? og er det noe alle gjør? Jeg har nemlig ikke hørt om journalskriving på sykehuset før..
plutseligbolle Skrevet 30. mars 2007 #2 Skrevet 30. mars 2007 Det virker som det bare er noen steder de gjør det. Her på SuS gjør de det. man kommer inn til en time for å skrive journal og snakke litt om fødselen, Så vet man hvor man skal og hvordan det er der. Og de vet litt om deg.
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 30. mars 2007 #3 Skrevet 30. mars 2007 Det er egentlig ikke noe spes. Jeg var på det på onsdag, fyllte ut et skjema med opplysninger. Og de sjekker at de opplysningene de har fra før av stemmer. Også spurte de om jeg hadde vært noe syk, om jeg hadde hatt urinveisinfeksjon under sv.skapet, om det hadde vært noen komplikasjoner, om jeg hadde tatt noen medisiner, sprøyter ol. Det er for at de skal ha opplysninger på et skjema, som de skal oppbevare i en journal på sykehuset. Er bare for ordens skyld, og for at informasjonen skal være lett tilgjengelig. Fikk også litt info, om hvordan det fungerte da jeg kom inn til fødsel. Hvor jeg skulle gå, og hvor jeg skulle henvende meg ol. Så, håper du ble litt klokere;)
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 30. mars 2007 #4 Skrevet 30. mars 2007 Journalskriving finner som oftest sted ca. 4 uker før antatt termindato.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå