Gå til innhold

hvordan gjør dere d?

**chrissy-the sweetest thing**

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva slags rutiner har dere på natta?hvordan fikk dere evnt til å få dem til å sove hele eller hvertfall deler av natta?og når /hva slags rutiner har dere før leggetid?

skal slutte med et fast tre timers stell fra i dag,har vekket dem hver tredje time til nå-lurer på hva som er det beste for oss,men trenger noen råd:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Her var det egentlig guttene selv som begynte å sove over et måltid på natta. Det hendte jeg drøyet det litt med å gi de smokken noen ganger.

Prøvde med å vekke de når vi la oss å gi de litt da men det endte som regel med at de gulpet det opp igjen.

Så ifra de var 1 1/2 mnd har de fått mat kl 9 og sovet til 4-5, fått mat og sovet til rundt 9.

Nå er de jo 3 1/2 mnd og har gjort litt om. Kl 8 får de bleie og pyrsj så er det mat. Da er de i seng rundt halv ni.Om de skal bade gjør vi også det på kvelden før maten. Så våkner de mellom 6-7 og får mat, da sovner de igjen og er våkne rundt halv ni.

Guttene har bare fått mme så de har jo kanskje blitt litt mettere enn de som får pupp.

Hva får dine?

Håper du fikk noe ut av dette, ble litt rotete.

Skrevet

Jeg gir jo mme da og noe av meg selv men her får de mat hver fjerde time. Har begynnt med at de kan begynne og våkne litt selv nå på natta men alikavel så går det ca fire timer igjen til de vil ha mat. Sultne gutter dette trur jeg. De drikker jo nesten 150 ml til hvert måltid og det er visst kjempe bra :) Er spent på hvor mye di veier nå oxo skal på helsestasjon den 12 april. Ellers kan jo hende hjelper på med ett bad da. Ellers går alt bra?? Kjempe bra da at du klarer og dobbelt amme de, det er jo den beste melken..... Skal ut og trille tur vi nå, skal bare spise litt først.

Ha en fin fin dag videre da, vi er kjempe flinke syns jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...