Gå til innhold

Søvn problemer


Rosalie

Anbefalte innlegg

Jeg bare lurte om det er flere som har det som meg; jeg våkner omtrent hver natt i 1-2 tiden (før sommertid) og 2-3 tiden (etter sommertiden startet) Når jeg våkner er jeg lys våken og får ikke sove videre. Som oftest står jeg opp og ser en film/er på datan frem til i 5 tiden da dupper jeg av igjen. Ikke særlig praktisk når man skal stå opp kl 6 for å komme seg på jobb.

Er det andre som er plaget av det samme ? Og evt vet når kan jeg forvente å begynne å sove hele natten. Syns jo det er litt tidlig med våke netter nå, er i 8. uke :-))

Har heller ikke mulighet for å sykemelde meg slik at jeg kan være hjemme å få den søvnen kroppen trenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hey!!

 

sliter med det samme som deg, og gjorde det forrige gang også.. er også i uke 8 nå men føler denne uken er bedre enn uke 7, så kanskje det gir seg snart..

Husker ikke hvor lenge jeg hadde det sånn sist, men det går nok forhåpentligvis snart over:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkeret noe med hormonene å gjøre.

Jeg er sykmeldt for tiden og da trenger jeg ikke stå opp i 7 tida akkurat, men våkner da.....og har fri.

Dumt, men har litt vondt i korsryggen, hormonelt, så jeg synes det er bedre og stå opp og røre på seg.

Liker ikke å ligge på magen når jeg er gravid,noe jeg elsker så jeg får ikke lagt meg i riktig leie tror jeg.

Sov søtt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg sliter og med søvnen..:o) Våkner halv 4 -4 hver natt..Og da ligger jeg våken til 6.15. da står prinsen opp. så sovner jeg 1 time..også er det opp på jobb!! er konstant trøtt!! håper det blir bedre :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får nesten ikke sove i det hele tatt... Er kjempe trøtt hele dagen, men når jeg går og legger meg, så sovner jeg ikke. Når jeg da først har sovnet, så våkner jeg etter en time eller noe.

Går heldigvis på 50% sykmelding, hadde ikke klart å jobbe fulltid, slik som ting er nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiåhå! Jeg sliter også med søvnen, våkner som regel en til to timer etter at jeg har lagt meg, og slik forløper natten. Varme føtter, tett i nesen, varm i hele kroppen, må på do... ;) Jeg har kommet til uke 11 og har termin 2.nov. Førstegangs gravid og mange uvante "plager", men det blir forhåpentligvis bedre etterhvert! God søvn :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...