Gjest Skrevet 30. mars 2007 #1 Skrevet 30. mars 2007 Hoftene, korsryggen og lårene mine er helt ødelagt! Kommet gradvis de siste dagene og i dag er det forjævli! Klarer så vidt å gå! Har ikke gjort noe spesielt de siste dagene heller som kan ha forårsaket det... Det kan vel ikke henge igjen noe etter fødselen? er 27 dager siden jeg fødte...
MM med spire Skrevet 30. mars 2007 #2 Skrevet 30. mars 2007 Høres nesten ut som bekkenløsning... har du slitt med det under svangerskapet???
Gjest Skrevet 30. mars 2007 #3 Skrevet 30. mars 2007 Ja, men den forsvant sånn plutselig 2 mnd før jeg fødte... *rart*
satime Skrevet 30. mars 2007 #4 Skrevet 30. mars 2007 Høres ut som bekkeløsning ja. Jeg hadde det under svangerskapet, og sliten med det enda. Nå er lillegutt 8 mnd og jeg har bare blitt verre. Mye bæring rundt på han har ikke gjort det noe bedre, Nå har jeg fått treningsopplegg av fysio. Kjøp meg teningsball her hjemme. Kom deg til fysio fortest mulig hvis du fortsetter å ha vondt.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2007 #5 Skrevet 30. mars 2007 Hei! Har helt sikkert med bekkenløsninga å gjøre. Jeg var sykemeldt pga bekkenløsning, men plagene ble så å si helt borte den siste tiden. Har hørt at bekkenet stabiliserer seg når beibien har festa seg, så går ut i fra at det var derfor jeg var bedre på slutten. Nå derimot har jeg vondt igjen. Var ute og trilla en lengre tur her om dagen, og var helt gåen etterpå. Så det lønner seg nok å ta det litt med ro. Jeg må ihvertfall det! Vi må vel bare finne oss i at det tar litt tid før kroppen er tilbake i normalt gjenge igjen......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå