satime Skrevet 30. mars 2007 #1 Skrevet 30. mars 2007 Jeg har vært så dum at jeg har kjøpt meg nytt lekkert undertøy. Har gått med bøyle-bh nå i et par dager..noe jeg tydeligvis skulle ventet enda et halvt år med. Kansje ikke det lureste å trappe ned på amminga samtidig heller:/ uff..gjør så vondt. Men bare i den ene da..hm rart egentlig. Saken er at halve puppen er stein hard. Jeg har prøvd å klemme ut melk og lagt lillegutt til slik at han kansje kunne fått hjelpt meg litt, men nei..det gåår ikke!!!!! Klarer nesten ikke å bevege meg heller. Redd for å få brystbetennelse her. Hørt det er jæ... vondt:( Hva skal jeg gjøre? Hvordan få åpnet melkegangene igjen? satime
veslemor f.11.01.07 Skrevet 30. mars 2007 #2 Skrevet 30. mars 2007 Kan skrive under på at brystbetennelse gjør vondt som bare f.. Fikk feber fort også.Det som hjalp meg når puppen ble hard og vond var og ta en varm dusj og håndmelke i dusjen.
satime Skrevet 30. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2007 Jeg har prøvd, men det går ikke. Sukk. Har fått det til før, men ikke nå. Er ikke på samme måten heller, myyye vondere nå. Får vel prøve igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå