Gå til innhold

Til dere med silikon..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ta det, og jeg begynner å grue meg skikkelig... Sitter å leser opp opperasjonen osv... Men er det fryktelig vondt?? Gruer meg sånn.. Hehe.. Men gleder meg veldig til det er over..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En venninne av meg sier det ikke var så ille - helt til det i ettertid ble konkludert med at hun måtte ha silikonen plassert under brystmuskelen. Det var visst mye mer smertefullt å våkne opp etter operasjonen da... Hun var litt forbannet for at ingen hadde forberedt henne på den forskjellen, derfor nevner jeg det.

Lykke til!

Skrevet

jeg har operert brystreduksjon som er en større operasjon og det gjorde jo vondt i etterkant. men om en sånn operasjon er noe man har tenkt lenge på så er det som oftest verdt det. og du får jo smertestillende på resept da. lykke til:-)

Skrevet

Oi, så det er værra ja... Uff da... Er nemlig det jeg har tenkt meg...

Skrevet

Veldig vondt dagene etter. melkespreng ganger 10. Men man får parlagin forte, som du skal ta 3 ganger pr dag eller noe. får å ikke få smertetopper. Når du våkner om morgen skal du ta en 30min før du står opp osv. Angrer ikke en dag. Må jo skifte ut mine mange ganger i løpet av livet og det gjør meg ingenting. Fler meg så mye bedre nå.

eR IKKE EN SMERTE MAN IKKE TAKLER. Ikke gru deg, gled deg:

)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...