Anonym bruker Skrevet 30. mars 2007 #1 Skrevet 30. mars 2007 Jeg skal ta det, og jeg begynner å grue meg skikkelig... Sitter å leser opp opperasjonen osv... Men er det fryktelig vondt?? Gruer meg sånn.. Hehe.. Men gleder meg veldig til det er over..
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2007 #2 Skrevet 30. mars 2007 Det er værst de 3-4 dagene etter operasjonen. Da skal du ligge for det meste, kun omtrent gå på do. Husker jeg lå å holdt meg for jeg gruet meg sånn til å reise meg opp, he he. Men du får smertestillende, og det går helt sikkert fint:) Lykke til med nye boobs.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2007 #3 Skrevet 31. mars 2007 Husk at puppene må skiftes ut om noen år.... Og at det blir vanskeligere å oppdage evt brystkreft.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2007 #4 Skrevet 31. mars 2007 Til opplysning så har det kommet en ny protese som ikke må byttes ut. Jeg skal bytte til denne neste gang siden de jeg har i dag må ut igjen.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2007 #5 Skrevet 31. mars 2007 ja, det er vondt. Spesielt når lokalbedøvelsen går ut. Det er bare å kaste nedpå smertestillende og ikke bevege seg for mye. Etter 2 uker var jeg helt fin DET ER VERDT DET!!!!
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2007 #6 Skrevet 31. mars 2007 Hva slags protese er det da? Hvorfor behøver den ikke å byttes ut?
Anonym bruker Skrevet 1. april 2007 #7 Skrevet 1. april 2007 Det er en protese med fastere silikon som ikke vil miste formen. Disse får du livstidsgaranti på når du opererer.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2007 #8 Skrevet 2. april 2007 Hva koster det da? Vil ikke de nye protesetypene innkapsle seg likedan som de gamle? slik at på en slank dame vil de stå ut som 2 boller etter noen måneder uansett?
Anonym bruker Skrevet 2. april 2007 #9 Skrevet 2. april 2007 Det er aldri noen garanti for at de ikke vil kapsle seg inn. Er det nødvendig med ny operasjon, så får du dette gratis med disse protesene. Kjenner ei som nylig opererte inn slike proteser, og mener hun betalte 27.000,- Jeg vil vel påstå at hvis de står ut som 2 boller etter noen mnd. så har man bommet litt på valg av størrelsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå