mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 30. mars 2007 #1 Skrevet 30. mars 2007 Også har jeg vasket klær til lille snuppa, som jeg skal tørke ute, da lukter det jo såååå godt! Ha en strålende dag jenter, endelig fredag og helg!
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 30. mars 2007 Forfatter #2 Skrevet 30. mars 2007 Og fått greit igjen på skatten!!! juhuuu! Ut på fregnetur igjen )
Faylinn Skrevet 30. mars 2007 #3 Skrevet 30. mars 2007 Vi har visst både fregner og dager på overtid til felles! Måtte det komme mere enn fregner på oss i løpet av helgen! :-) Sola hjelper i det minste på forstanden. Trodde ikke det var så irriterende å passere Datoen. Kanskje litt ekstra spesielt fordi det er påske? Dessuten nærmer det seg flere familiemedlemmers bursdag, og jeg syns det er dumt, slv om jeg vet det er teit å bry seg om praktiske ting som fremtidig organisering av bursdagsfeiringer for fettere og kusiner..
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 30. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. mars 2007 Skjønner greia! hehe så festlig! Jeg må si at sola er med på å gjøre ventetiden en del bedre, også "tvinger" jeg mange til å komme innom... hehe! Hadde det vært grått og trist vær ute, og få eller ingen hadde kommet innom, så hadde jeg blitt ganske tussete i hodet. Men jeg tar det foreløpig veldig med ro! Vordende bestefar har hele tiden, siden term datoen ble satt omtrent hatt trua på 1.april. Og siden jeg først nå har passert termin,så hadde det vært så gøy om hun faktisk hadde kommet den dagen! Det verste er at jeg faktisk begynner å tro litt på det selv! hehe! Er mange mars bursdager hos oss i familien,men ingen det kræsjer med om hun blir født i morgen, men en april jente hadde gjort seg, løpet begynner jo å bli kjørt for mars barn og Men er enig med deg, er kjedelig om en får på samme dag som en annen i familien! Men d ordner seg jo alltids Sambo har jo fri påskedagene så det hadde vært såååå supert om vi hadde kunt vært hjemme sammen alle 3 de dagene, i stedet for at vi er på barsel. Eller at jeg fortsatt går her hjemme super fødeklar!!! Han får bare 3 dager fri med lønn... Så håpe*håpe*håpe*håpe*at bestefar får rett! vi får sende det berømte fødestøvet til hverandre! Blir spennende å se hvem som får først da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå