Gå til innhold

Hurra! Fikk igjen på skatten!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en fin dag dette ble da! Fikk igjen på skatten! Nesten 9000 kroner! Da blir det litt ekstra handling til babyen tenker jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hurra for du :) Grei start på helga med slik post! Her kommer posten alt i fra morgen til kveld, sambo fikk igjen, men jeg må smøre meg med tålmodighet! Håper det kommer i dag og at jeg får igjen selvfølgelig!!!

Skrevet

Kjempemoro!

Jeg fikk igjen 21 500 kr. HURRA!

Skrevet

heldig du da...har ikke fått skatten enda jeg..går og venter på den.Håper at det blir noen kroner her også.

Skrevet

Fikk igjen på skatten jeg oxo! Endte på 18 000. Gode penger å ta med seg for å si det sånn.....

Skrevet

JIPPPIIII!!!! Fikk igjen litt over 10.000!!! og sambo over 8000! Så med renter ender vi vel opp på ca 19000 ! Dette blir en herlig sommer :)

Skrevet

Åååå, så masse dere fikk da!!!:D:D

Jeg fikk nesten 4000,- Hadde forventa mer, ettersom jeg fikk mer ifjor. Men,men, skal ikke klage;)

Skrevet

Å jeg vil også ha skatten. Vår kom ikke i posten i dag heller den :(

Skrevet

Jeg og sambo fikk igjen ca 25 000 på skatten... Veldig godt! Jeg pleier å be arbeidsgiver trekke ekstra skatt slik at jeg får litt ekstra tilbake, men hadde ikke drømt om at det skulle bli så mye :-)

Skrevet

huff har ikke fått min ennå jeg... er det i desse dager man får vite det altså??? SPEEEEENT!!!!!!

Skrevet

Jeg fikk igjen 12.000 og sambo 3500 det blir en flott sommer:)

Skrevet

Vi fikk næstn 26000....-så nu trur æ vi betal ut biln!!!!

Skrevet

weeeeeeeeeee 27.000 igjen! håper mannen går i 0 eller pluss da:)

Skrevet

hihih :) d gjor æ å :) fikk igjænn 16 000 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...