Gå til innhold

For tidlig å begynne??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke gravid, har ikke begynt å prøve engang... men vi har kommet frem til at vi har lyst å begynne å prøve snart og derfor er "baby" stortsett det som sirkulerer i hodt på meg for tiden!

Jeg har ikke lyst å lage klær ennå... Det blir det tid til når jeg endelig er gravid tenker jeg... men jeg skulle så gjerne hatt enda mer "hjemmelaget" til skatten som skal komme tilslutt. Vi er begge opptatt av naturen og steinerskole filosofi og ser for oss å lage:

- Et heklet lappeteppe med fyll og myk fleece bakside (sånn som kan brukes i vognen men også som underlag å hvile på)

- En sånn "uro" tror jeg det heter som henger over sengen. Har lyst på store myke figurer - tilstoppet (sommerfugler, blomst og en sol i midten) i fine farger laget av fleece eller filt.

- Noen heklete pynte puter til rommet med solsikker på!

- Noen tynne luftige tepper å svøpe barnet med (Mor Signes babyteppe på Nøstebarn virker genial!)

Syns dere det blir for tidlig å skulle begynne på disse tingene nå?? Jeg vet at det er ingen som kan garantere at vi i det heletatt skal kunne få barn, men jeg må holde på håpet inntil det motsatte er bevist! Jeg tror at ventetiden blir finere om jeg kan drive med litt baby-målrettet håndarbeid, men ble plutselig litt usikker og ønsket søke andre sine meninger. Legger jeg opp til å bli enda mere skuffet hvis jeg begynner å forberede til et barn som kanskje ikke kommer??

Takker for tilbakemeldingen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for tråd-henvisningen!

Tror jeg skal føle meg vel med å begynne å lage litt jeg da! Det skal bli gøy!!!

Skrevet

hei:) æ har holdt på medbeibi håndarbeid sidn æ gikk på ungdomsskoln. tror ikke vi trenger noe når vi engang får denne bebisen:P

vi har akkurat startet å prøve, å vis d viser sæ at vi ikke kan få barn, e d jo alltis noen æ kan gi d til, åsså tror æ jo kanskej at vi bi å adoptere eller få fosterbarn, vis vi ikke kan få selv, så da kan kanskje de få d.

lykke til

Skrevet

Takk sjeroks!

En hel masse planer og drømmer blir satt i gang snarest!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...