Gå til innhold

da har jeg åpning=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

legen tøya litt i går, så nå har jeg litt åpning, ungen min ligger på ca 3800 g og jeg håper det ikke er lenge til noe skjer. det stanger og presser i bekkenet og jeg klarer nesten ikke går fordi jeg har så vondt nederst i magen. Når jeg lå og hadde registrering så hadde jeg et par kraftige kynnere, så legen sa at jeg kunne forvente meg fødsel neste uke, men jeg må ha ut ungen før påske. Mora til en venninne av meg døde i går 29.03.07 og skal begraves neste onsdag, altså dagen før kjærtorsdag. og den må jeg være med på. Håper så inderlig ungen min kommer før det. Så da blir det gamlebyn kjøring så fort kællen kommer hjem i dag! håper noe av det jeg gjør kan hjelpe. Jeg går opp og ned trapper og jeg går tur, snart ferdig med bringebærkapsel boksen min, så viss ikke det skjer noe snart så klikker det for meg!!!!

noen andre som har hatt erfaring med tøying??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, Jeg ble tøyd på onsdag. hadde da 1 cm åpning og delvis moden. men hun anslo ikke noe om fødsel. har termin onsdag 4 jeg da. I dag har jeg skikkelige menssmerter etter nok en natt med maserier. så håper det er noe i gjære.

Fikk du noe sliming etter tøying? Jeg har ikke hatt det før i dag tidlig.

Skrevet

ikke skjedd noe her. jeg titter intenst ned i trusa hver gang jeg er på do, men ser dårlig ut..=(

håpe du er i gang snart da=) send meg fødestøv viss det skjer noe

Skrevet

jeg ble tøyd forrige torsdag, da var jeg veldig moden og hadde 1cm åpning. I går tøyde jm litt til, da var åpningen 2 cm og livmorhalsen, eller hva de måler, var blitt noe kortere. Så det er jo fremgang da,,,

fortsatt ingen baby da.. Litt murringer så håper det gjør noe nytte for seg. Har termin på mandag og vil og gjerne ha babyen min før påske...!!

Jeg fikk forresten MYE slim etter den første tøyingen. Slimet i tre el fire dager. Tror det var den berømte slimproppen som gikk. Etter tøyyingen i går har det bare kommet en del tyn utflod, ikke noe mer slim enn "normalt".

Skrevet

Ja jeg håper også at jeg snart er i gang. venter utålmodig. Var overbevist i natt om at fredag 30 var dagen, men det ser dårlig ut nå . har stoppet opp igjen.

Skrevet

Ja jeg var og overbevist om at i natt var natten... men voknet opp litt skuffet i dag...ingen baby i dag heller..*sukk*

Men i løpet av helgen MÅ det bare skje noe. Kan ikke gå gravid hele påsken... Da blir jeg en særdeles gretten gravid..hehe

Skrevet

Jeg også blir gretten hvis det ikke skjer noe i helga. Vil gjerne at vi skal få litt av påsken hjemme sammen med babyen da pappaen begynner i ny jobb, og ikke skal ha pappapermisjon etter fødselen.

Hva om vi inngår en pakt? om at vi skal føde senest når det er fullmåne, altså mandag? Dere blir med på den ikke sant;)

Skrevet

Ja den er jeg med på;) har termin på mandag, så om han ikke kommer på fullmånen så kan hele månen bare pakke sammen og gå!

Vi tenkte og å nyte påsken som en liten familie, veldig greit at pappa slipper å ta seg så mye fri uten lønn, blir fort dyrt det..

Skrevet

Herlig at d endelig skjer ting her med oss jentene!!!Var hos jordmor idag,og hun sa han ligger så langt ned at hun syntes hun bare fikk tak i nakken på tassen!!merker MYE nedpress og vondter nedei der nå..Så tvitvi!! Til IZ_ håper du får ut gutten din snart,du har slitt så lenge!!

Ønsker alle sammen lykke til,snakkes snart=)

(Jeg har termin om 14 dager,men førstemann kom en uke før,så jeg håper på d...)

Skrevet

IZ: Skal vi møtes i Gamlebyen for Rally-kjøring i kveld? Hehe... Eller ta noen runder i rundkjøringa mellom Østfoldhallen og Plantasjen, den nye. Herlighet, tror jeg skal føde hver gang jeg kjører der jo!

Skrevet

Håper forresten det skjer noe hos deg snart. Du som har vært klar så lenge. Vil gjerne vente til over helga jeg da... =) Tvi-tvi!

Skrevet

jeg blir med på rallykjøring i gamlebyn jeg vettu=)=)=) tenkte jeg skulle ned dit snart og kjøpe meg en tre fire store soft is=)=) hehe...kællen skal få kjøre bilen nesten i stykker. denna ungen må ut i helgen!!!! hehe....Men merker ikke at noe skjer her=( eneste jeg kjenner er nedpress i bekkenet. gjør så vondt at jge spretter til innimellom.=) hurra=) håper jeg får kjempe vondt snart=)

Skrevet

Jeg var på modningsakupunktur nr 2 på fredag. Da konstanterte jordmor 1 cm lang livmorhals og 1 cm åpning. Er førstegangsfødende, så det er visst veldig bra. Men har aldri hørt om tøying?? Hva er det og hvor og hvorfor gjøres det? Jeg skjønner at de tøyer åpningen, men why? Er selv 39+2 dager i dag og har termin lørdag 7 april om 1 uke....Utålmodig!!!! :(

Skrevet

de gjør det for at kynnerne skal komme sterkere eller noe. har ikke egentlig satt meg inn i det. eneste jeg vet var at jeg hadde åpning etter at ho hadde gjort det. og slimproppen gikk dagen etter. altså i går. men skjer vist ikke noe mere nå..=( eneste er at jeg er forferdelig hissig!!!

sirkeline: hjalp ikke kjøre i gamlebyn..har kjørt der i et kvarter i dag, men ingen tegn..=((

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...