Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 30. mars 2007 #1 Skrevet 30. mars 2007 Har hatt siden søndag en del maserier som har ført til 1 cm åpning og jeg er delvis moden. Ble strippet onsdag. I natt har jeg hatt litt vondt men har fått sove i mellom slagene. Men utover morgenen og formiddagen har jeg en del menssmerter. Noen tak, men det fins ikke noe system i de. Er dette også bare maserier? er det noen som har erfart dette tidligere? slimer bittelitt men ikke mye. ikke tegn til blod osv. lurer på om fødselen er langt unna eller om jeg må holde ut med dette lenge ennå.
@nita+Sebastian Skrevet 30. mars 2007 #2 Skrevet 30. mars 2007 Mener å ha lest her inne at det modning kjennes ut som menssmerter, så da er det vel en del av startprosessen din ) Lykke til.
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 30. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2007 Takk skal du ha. Håper virkelig det skjer noe snart. blir sliten av alle disse maseriene og menssmertene.
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 30. mars 2007 #4 Skrevet 30. mars 2007 godt mulig det er rier.... jeg husker det begynte med menssmerter for meg sist gang- tenkte ikke på at det kunne vere begynnende rier- det kom og gikk og det var sikkert bare snakk om et par ganger i timen til å bvegynne med- var mamma som insisterte på at det var fødsel på gang, og jaggu hadde ho rett:) men jeg husker godt det aller første taket- det var faktisk så vondt at jeg stoppet opp med det jeg ho9ldt på med, og måtte bare vente med å fortsette til det gikk over- det satt i ryggen på meg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå