CaMaChMa Skrevet 30. mars 2007 #1 Skrevet 30. mars 2007 Hei Hvordan går det med deg?? Her er alt bare fint. Har fått dato for ks, 11.april. Kun 12 dager igjen!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gruer-gleder-meg..... Det å skal gå gjennom noe jeg ikke har gjort før. Jeg skal kun ligge på sofaen å slappe av i påska. Plages masse med ganske kraftige kynnere, så jeg skal ta det helt med ro så snuppa ikke finner på å komme før tida........ Hvor lenge før termin hadde du ks?? Til meg er det 6 dager bare. Var visstnok pga påska..... Du får ha ei fin påske!!!!! Vært fint om du kunne svart meg med innlegg på ks-sidene..........Er aldri inne på sidene her ennå.........Bare nå når jeg skal ha tak i deg. Snakkes......
Chiquita Bananas Skrevet 31. mars 2007 #2 Skrevet 31. mars 2007 dytter den så hun kan se den når hun får kommet seg på nett
Gjest Skrevet 17. april 2007 #3 Skrevet 17. april 2007 Snufs såg ikke dette før idag og jeg som har tenkt slik på deg...Krysser alt for at ks gikk bra og at jeg snart ser deg her inne . Kjempe klem og nå kan jeg jo si Gratulerer :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå