Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har lagt inn bilder og oppdatert profilen min nå... vil gjerne ha kommentarer:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Saa fiiiine bilder:) Herlige ul bilder:) Ser den lille ligger med foten rett til vaers om jeg ikke tar feil ? :) :) :) Blir nok en nydelig liten det der:)

Og magebildene da:) Morsomt aa se hvordan den har vokst!! Den er jo blitt kjempe fin og stor naa :D :D Ingen tvil om at det har vokst inni der!!! Syns det var noen kjempe fine bilder jeg da ;)

Kose deg videre med magen din du :D

Skrevet

takk! hehe jodå, hun gjør nok det (han sa det mest sannsynligvis var ei jente, så tror det;) men syns egentlig bare ulbilde nr 3 er kvalitet av de;)

magen har jo vokst ja, men den e ikkje spesielt stor då ennå... får høre av folk at eg har liden mage eg.. hmm..

jaja. nå ska eg te byen og treffe storebror og spise mer (spiste frokost faktisk kl 9 idag, så nå e det snart plass te litt lunsj. hehe.. matlysten har økt i det siste ihvertfall!)

klem klem

Skrevet

Syns ikke du hadde liten mage jeg:) Syns den var egentlig ganske perfekt til saa langt som du var kommet:D:D

Kose deg i byen da.. Har akkuratt spist frokost jeg... nysteikte rundstykker , nam nam :)

Men gaar vel ikke saa lenge til jeg er sulten igjen jeg heller .. hehe. saa kjenner meg godt igjen med at matlysten har oekt :D:D

Ha en forsatt fin dag da :)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...