Gå til innhold

Hvordan få henne til å sove bedre om natten?


Gjest

Anbefalte innlegg

Lille trulte mor våkner ofte midt på natten og er veldig urolig, som om noe plager henne. Våkner som regel i halv 4-tiden. Virker som om det er tenner, smører på dentinox, men det ser ikke ut til å hjelpe.

Hun våkner også rundt halv 6-6 og da er hun sulten?

Hun spiser godt i løpet av dagen og ngodt til kvelden, men hvis dere har noen råd, tar jeg dem imot med stor takk. For nå er jeg sliten av mangel på søvn.....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har desverre ingen spesielle råd, men ville bare si at vi har det akkurat på samme måten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff, slitsomt det der! Men det går seg vel til etterhvert får vi håpe!

Hun skal sove hos mamma for første gang på lørdag, men har jo ikke så lyst å låne henne bort når hun styrer så veldig midt på natten.

Mann og eldste barn skal en tur på fjellet, så det hadde vært godt med en hel natt med søv og litt meg-selv-tid. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen løsning herfra heller, dessverre... Har det på samme måten, eller verre, hvis det er noen trøst... ;) I natt rakk jeg aldri å sovne før kvart over to fordi hun hele tiden våknet på nytt.. da fikk jeg sove til kvart over tre..da holdt hun det gående til fire, og da gav jeg opp og ga henne pupp i senga vår... Sov da til halv seks...ny pupp, opp halv åtte... er litt trøtt i dag, kan du si....

Har vendt henne av med pupp om natten for bare et par uker siden...og hun spiser godt om dagen, men drikker lite annet enn pupp...så regner med at hun er tørst om natta og...

Føler med dere alle som har det sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan sover hun på dagen da?

 

Vi så her at når hun tok ettermiddagsluren sin ca. kl. 14 istedenfor 15.30 så sov hun en 1,5 lenger om morgenen. Regner iallefall med at det var årsaken. Hun legger seg kl. 19 og sover da ca.12,5 time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene, vi har det på samme måte.

 

Vet ikke om jeg kan klare å venne han av med pupp på natten, han er helt puppoman. Tenker vi ser det an litt, for vi ser det er en tann på vei oppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å godt og høre at vi er flere, jeg har ingen gode råd, for jeg aner ikke hva jeg skal gjøre selv. Snuppa vokner tusen ganger i løpet av natta(føles slik). Må gi henne pupp minst to ganger. Hun har vært slik i 3mnd nå, og synes nesten det blir verre. Nå skal hun ikke sove i sin egen seng heller, noe som ikke har vært et problem før. ( Hun har ikke fått tenner heller, så er ikke derfor)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...