lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 30. mars 2007 #1 Skrevet 30. mars 2007 sønnen min har atopisk eksem, og vi har merket at eksemen blusser opp når han får nan. Har nå prøvd å gi nan ha1 for allergikere og lurer på hvor lang tid det tar før han evt får en reaksjon... nå er det 1,5 time siden han fikk det, og jeg ser ikke noe foreløpig. Håper håper håper han tåler denne, for nutramigen blånekter han på. Og det er jo greit å ha en mme...
Piraka Skrevet 30. mars 2007 #2 Skrevet 30. mars 2007 Hei! Jeg har også ei jente med atopisk eksem. Hun er to år nå. Det legene/helsesøster har fortalt meg er at dersom det er en allergisk reaksjon, så slår den ut med det samme. Jeg tror derfor at gutten din tåler mme-en du nå har prøvd siden den ikke har gitt utslag. Men vet ikke helt sikkert, da. Atopisk eksem er også ikke så ofte utløst av allergi, men det vet du sikker allerede. Handler mest om at huden ikke har nok fuktighet og derfor må smøres ofte.
lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 30. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2007 takk for svar!! Høres lovende ut:) Han har ikke reagert noe til nå så... Nå blei jeg glad!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå