Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp! Puppene er også ømme! Ammer ikke... bare pumper ett par ganger om dagen..

Hva er det?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du! Det høres ut som tette melkeganger... hvis de er plagsomme så ta deg varm dusj og masere de litt.... eller bruk olje og maser. Pass på så du ikke får brystbetennelse, kle på deg godt, og bruk gjerne ullinlegg. ( det har ikke noe å si om du ammer eller pumper)

Lykke til!

Skrevet

Hei! Høres ut som tilstoppede melkeganger. Prøv å massere helt forsiktig på kulen(e), gjerne i dusjen slik at du har rennende varmt vann over samtidig. Eller gjør det mens du pumper. Men ikke gni for hardt, da kan du stoppe til melkegangene enda mer.

Skrevet

Det er nok tette melkeganger. Skal visst funke best om du masserer kulen mens melken renner, om det er baby som suger eller du som pupmer har nok ikke noe å si.

Skrevet

Ja, for det kommer nesten ikke noe melk ut når jeg pumper... Takk for svar!

Skrevet

Den får du bort. Bare masser i vei flere ganger for dagen. Men som sagt, ikke for hardt, bare sånn at du nesten bare kjenner med fingrene at du tar på kulen.

Skrevet

Jeg har hatt mange slike kuler, men de har alltid gått bort. PÅ sykehuset fikk jeg to store kuler ( på str. med bordtennisball) under ene armen, de gikk bort etter 5 dager. De anbefalte og dusje gjerne to dager om dagen med så varmt vann som mulig og massere de samtidig. Jeg er fortsatt livredd for betennelse så jeg kler med som om de skulle vært - 10 grader ute.

Jeg tror kulene dine går bort, men hvis ring helsesøster så kan sikkert de gi deg noen gode råd, evnt kan du dra innom de så kan de se på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...