Anquor Skrevet 30. mars 2007 #1 Skrevet 30. mars 2007 det første han sa var " jøss du har blitt stor!" jeg bare smilte jeg, og så sa han at det såg bra ut... har jo gått opp 3 kg siden sist.....9kg siden sv.skapet begynte men som han sa "ser jo hvor det legger seg" fikk 100% sykmelding og henvisning til fysioterapaut for bekkenløsning og vondt i halebeinet....håper det kan hjelpe ...... og så er det vel bare å nyte påsken og håpe at solen skinner på en skyfri himmel hele påsken nå skal jeg bake skoleboller, vaniljeboller og kanelboller
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 30. mars 2007 #2 Skrevet 30. mars 2007 Saa kjekt at alt var bra:) Kjekt at magen vokser hihi! Var inne aa smugtittet paa bildene dine.. og guuud for en fin mage du har Ble misunnelig jeg Den var jo rett og slett kjeeempe fin :D Du har all grunn til aa vaere stolt av den Du faar kose deg masse i paasken, det skal iallefall jeg Og du maa ha god bedring med halebeinet hehe:) Bake var faktisk en goood ide.. faar se om jeg kommer saa langt.. haha.. God Paaske :D
Anquor Skrevet 30. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2007 tusen takk ja nå har jeg spurt her inne etter en god oppskrift så har jeg vert på butikken og handlet det jeg trenger og nå sitter jeg klar til å begynne God Påske til deg også! stoor klemm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå