Gå til innhold

nå har jeg sendt sola videre.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

for her har det regna,hagla og snedd i dag!!!!!!

skulle aldri skrevet den tråden i går.grrrrr ;o)

ha en fin fredag da.her skal rulatorn og jeg snegle oss i vaskinga så fort gogutten sovner.

heier på meg selv jeg.

hei og hopp,hei og hopp....=0)

hade

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da får vi sende litt sol tilbake til deg, så blir godene jevnt fordelt.

Men, det er jo lettere å ta husarbeid i dårlig vær...

Så sola kommer sånn litt utpå dagen:-)

Skrevet

Men kanskje kommer sola snart igjen? Det er jo ikke sikkert at du har sendt den videre for godt! Her var det grått tidligere i dag. Men nå skinner sola, takk for det! Sender gjerne sola tilbake... spørst om det blir så mye husarbeid med meg i dag i dette fine været!

Skrevet

Jeg tror jammen du sendet den hit jeg, for har skinner den så fint, husarbeid er no drit. Jeg håper du vet at rotet ikke går sin vei, så om du gjør noe koselig i mellomtiden så er det helt griet for rotet :-)

tenk så deilig å gå tur i snø og sludd.... å kjenne at det biter i kinnene og at det rusker rundt ørene... det er det vi nordleninger liker ikke glem det da :-) selvom jeg er helt enig med deg i at sola er best!

Jeg ønsker deg en god påske, selvom den som alle de andre dagene hos dere sikkert er fylt av sorg og savn og forundring og glede og minner og smil og tårer! Jeg tenker på dere!

klem fra

Skrevet

jepp,jeg sendte den videre...var en feil,men jeg unner deg den da dritgrei ;o)

rotet yngler bare jeg ser på det.får vel ordne et tog igjen..å briller,så blir vi flere her,hehe

dagene er rare ja.men også litt bedre innimellom.

i går ble venninna mi begravd,og man kan gå videre der også.

så i påska skal vi kose oss,tenne lys og minnes di vi savner.=)

å ja,jeg skulle vel tåle en snystorm eller to,men æsj da....jeg vil ha sol og pent i påska.men har krevd sola tilbake fra torsdag.så dere har den bare til låns =0)

klemmeklem

Skrevet

I Oslo har vi sol ennå. Jeg sitter på kontoret og lengter ut... Driver med ansettelser og prøver å ringe referanser. Ikke mange som er på jobb i det fine været siste fredag før påske.

Håper sola kommer tilbake snart litt lenger nord i Norge også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...