Gå til innhold

Er det mange av dere som har begynt å sleve???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begynt å sleve så sinnsykt når jeg sover... Snakket med en venninne av meg, hun gjorde også det når hun var gravid, og ikke bare når hun sov. Hun hadde liksom overproduksjon av sikkel.... Puten min er helt våt av og til av slev. :)

Er dette bare et fenomen som jeg og min venninne har eller er det flere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også slever... Våkner og må tørke meg rundt munnen, ALDRI slevt før.

Skrevet

Sleve?... Da har jeg laert meg et nytt ord. :) Jeg ble nyskjerrig å måtte ta en titt for å se hva du mente. Har aldri hört det ordet. Jeg er fra östlandet og her sier vi "sikle" eller "sekle".

Skrevet

En i familien til sambo hadde det problemet 24/7. Hun måtte spytte i bøtte faktisk, var overproduksjon! Merkelig hva som skjer med kroppen!

Skrevet

Ha ha - jeg også - må snu puta hver natt - ekkelt er det!:-o

Skrevet

Kjenner problemet ja... Må tørke hele halsen og ansiktet og håret skikkelig. Tror jeg skal begynne å sove med håret i strikk...

Skrevet

jeg også!!!! Godt du tok det opp! Jeg trodde det bare var jeg som hadde fått en rar feil! : )

Skrevet

huff ja, kjenner meg i igjen

Skrevet

Tja, litt. Har ikke sagt det til noen men... haha. Lett å gå surr i kroppsvæskene når man blir mor, som Anne Lindmo sa til KK. (Hun hadde ved en anledning slikket i seg noe hun trodde var sennep, så var det BABYBÆSJ!)

Skrevet

Jeg slever også, om natten... Våkner av at jeg kjenner det begynner å renne, så jeg får tørket det bort etter hvert... hehe

Verre er det at jeg ALLTID har blod i nesa, når jeg snyter meg så er der blod... Er ikke ofte det renner, men det er der.... Ughugh!

Var ikke plaget med noe av dette før jeg ble gravid...

:o)

Skrevet

Hmmm, ikke merket det jeg. Bare produserer mer når jeg har skikkelig halsbrann.

Må bare føye til at der jeg kommer fra sier vi SLÆVJA! Stygt ord ja. Bedre med sikle syns jeg da.

Skrevet

Jeg også... Våkner flere ganger av at kinnet blir vått. Godt å vite at det er et gravidefenomen. Begynte nesten å bli litt bekymret;)

Skrevet

Haha, kjempemorsomt at det er så mange som har det problemet...

Jeg trodde faktisk det bare var meg og min venninne... :)

Det ante meg også at det var noen som ikke skjønte hva ordet SLEVE betyr, tenkte da spesielt på de fra østlandet, dere sier vel slevje, sikle osv... hehe, men er fra bergen, jeg da, så skriver det rett frem!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...