shayan_jente_04.04. Skrevet 30. mars 2007 #1 Skrevet 30. mars 2007 hei, er dert noen som har gått lenge med litt over en fingers åpning? jeg har litt over en finger med åpning, er velig moden og myk, men kjenner ikke noe til rier.....noen som har opplevd det samme eller som vet at ting kan skje snart? skal igangsettes på onsdan uansett, men vil gerne at hun helst kommer selv, selvom både hun og jeg er klar nå + at det bare blir drypp som jeg bir å få og ikke noe modningsgel.... pliz svar meg dere med erfaring..... klem
En Prins + Prinsesse Skrevet 30. mars 2007 #2 Skrevet 30. mars 2007 tenk det!! ikke lenge igjen vennen!! masse lykke til.. prøvde å sende deg meldig i går... får håpe du får noe gode svar da..: klem...
Terningkast6-7 times lucky??? Skrevet 30. mars 2007 #3 Skrevet 30. mars 2007 Hei... Da jeg ventet min nr3 så ble jeg lagt inn for rier, men de stoppet opp... da jeg ble utskrevet var jeg moden og klar, hadde tre cm åpning... Sånn gikk jeg i 3 uker, før babyen endelig kom.... Så trenger ikke å skje noe sånn med en gang, men du har jo ett supert utgangspunkt for å bli satt i gang da!
mamma til 3:) Skrevet 30. mars 2007 #4 Skrevet 30. mars 2007 Hei! Jeg gikk m 2-3cm åpning i ei uke og vet om andre som har gått m det i nesten en mnd.... Men dette er forskjellig fra folk regner jeg m=) Får håpe babyen din kommer snart=)
amela .78. Skrevet 30. mars 2007 #5 Skrevet 30. mars 2007 Hei, jeg gikk også med 3 cm åpning med nr 3 i ca 1 mnd. men det er ikke så uvanlig for flere gangs fødende. Får håpe for din skyld at det skjer snart, så du slipper og sette i gang. Ha masse SEX , det hjelper, tro meg. Lykke til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå