Tiggywinkle Skrevet 30. mars 2007 #1 Skrevet 30. mars 2007 Vi reiser ikke bort før på onsdag. Men har planlagt en liten, aktiv bypåske i solen fem til det:-) Nydelig påskevær, bedre kan det vel ikke bli. Nå skal det bli deilig med mange fine dager sammen store og små. Kos dere alle sammen. Klem
dritgrei hei hei! Skrevet 30. mars 2007 #2 Skrevet 30. mars 2007 du må jammen kose deg i sola du også! av og til så tenker jeg på tyggivinkelbabyen.... så fin så fin liten ting under bordet :-) he he he he he...
Tiggywinkle Skrevet 30. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2007 He, he ja henne kan vi plassere hvor som helst... Hun er fortsatt like snill og grei - en mini utgave av den snille og rolige pappaen. Mammaen er nok hakket mer bråkete og masete...men noen må jo lage liv også:-) Kos dere med skigåing, store og små, høres deilig ut. Vi skal på tur med svigers, og de er kjempeflinke barnevakter. Da får vi sove ut mens de tar barna med på tur. Gleeeder meg.
dritgrei hei hei! Skrevet 30. mars 2007 #4 Skrevet 30. mars 2007 høres ikke så dumt ut det heller, men akkurat nå så står fjellpåske høyere i kurs enn soving, og det passer jo bra, siden det er det faktiske fordelingen :-).... Kos dere masse, slapp av og lad opp batteriene!
Ronja65 Skrevet 30. mars 2007 #5 Skrevet 30. mars 2007 Ha en riktig fin påske i byen og god tur på onsdag. Vi blir hjemme. Jeg skal jobbe frem til langfredag. Tenkte kanskje ta meg en liten tur til mamma og pappa i Sverige etter det.... men har løse planer:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå