Gå til innhold

hva gjør jeg nå......


emil070706*kom*140706

Anbefalte innlegg

emil har begynt og snu seg på magen når han sover , eller det vil si han har gjørt det ganske lenge , men jeg har satt på han sånn pose , men nå hjelper ikke det lenger heller,,,, har også merket at han sover mye bedere på magen , men er jo hysterisk for krybbedøden....

 

noen fler?

 

han har også begynt og reise seg opp i senga MED posen og står og hyler å er veldig trassig når han skal legge seg..

 

noen med tips??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snuppa mi snur seg også når hun sover nå, eller legger seg på magen før hun sovner om kvelden. Jeg snur henne tilbake før jeg legger meg når jeg ser at hun sover på magen. Virker også på meg som snuppa sover best på siden eller magen, hun legger seg alltid sånn når hun skal sove om kvelden. Hun våkner opp de fleste morninger på magen også. Jeg er også engstelig for krybbedød (ja hvem er vel ikke det....), men har hørt det at det ikke er så farlig at de ligger på magen og sover så lenge de greier å snu seg helt rundt selv. Jeg beroliger meg selv litt med det, men som sagt, hver gang jeg ser at hun ligger på magen og sover, så snur jeg henne rundt igjen.

 

Vi har aldri brukt pose, har ingen erfaring med det.

 

Jeg kom jo heller ikke med noen tips da, kanskje andre har det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vår pose er det sånne hemper som man fester til en sele som ligger under madrassen. Da har Amanda fortsatt bevegelsesfrihet, men hun klarer ikke å snu seg på magen(eller sette seg og eller stå når den tid kommer). Dattera til venninna mi slet med at den 9 mnd babyen hennes reiste seg i senga, og nettene var et mareritt. Så kjøpte hun posen, og nå sover alle kjempegodt.

 

Jeg anbefaler deg en sånn pose! Jeg vil ikke at Amanda skal sove på magen enda selv om det kanskje ikke er farlig. Jeg ville ikke hatt ro i det hele tatt.

 

Hvordan er posen du har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sier jo at det ikke er farlig så lenge de kan snu seg selv da.. albert sover nesten alltid på siden eller magen, han sover mye bedre da. Synes egentlig det høres ganske ille ut å "binde" fast ungen sin i senga jeg da.. Men vet at mange gjør det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når Amanda ikke har posen og snur seg på magen holder hun hodet oppe og gråter fordi hun ikke klarer å snu seg igjen. Det ødelegger litt for søvnen kan man si. Så jeg har ingen dårlig samvittighet for å "binde henne fast". Jeg trodde også det ville være ille før jeg prøvde, men når man prøver ser man at ungen ikke sitter fast men har bevegelsesfrihet. Bortsett fra at de ikke klarer i stange hodet i sprinklene eller snu seg på magen.

 

Men alle gjør vel det som passer best til deres unge =)

Jeg synes ingen skal føle seg som monstermødre selv om de bruker pose.. Det er ikke sånn at ungen lider nød.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bruker ikke pose, men da vi var på hs sist så sa de at det er ikke så farlig å ligge på magen nå når de er så store... de sa at dersom noen skulle dø av krybbedød nå så skyldes det som regel uoppdaget hjertefeil og ikke at de ligger på magen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...