Gå til innhold

Øy hopping i Hellas

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har forsøkt det? Vi planlegger det til sommeren, med vår 1 åring. Både gruer og gleder meg. Er det noen som har erfaring med den type ferie?

God påske til dere alle, påskesekken er pakket og nå reiser vi til fjells!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det tror jeg går helt fint! Jeg har ikke hoppet fra øy til øy, men jeg har vært i hellas med ettåring, midt i varmeste sommeren, og det var så deilig. Vi var inne på hotellet mellom 12.00 og 14.00 hver dag, for da kunne ikke ungen være ute, men alle de andre timene nøyt vi - God tur!

Jeg har noen venner som dro på gutteøyhoppetur, og de var veldig fornøyde, men de hadde jo ikke med seg en ettåring.... hvis dere tror det går fint med ungen, så vet jeg at hellas er helt toppen å ha unger i. Det betyr at det må bli bra, gjør det ikke???

Jeg tror det, dere trenger jo ikke hoppe på tusen øyer, dere kan jumpe rundt på noen få....

god tur! og god påske!

Skrevet

Me kjem nok ikkje til å hoppe til alle øyene, reknart med to eller tre. Me har ein veldig snill gut, så reknar med at det skal gå greit. Foreløpig har me sett for oss Paros og Sifnos. Har du noen anbefalinger?

Skrevet

Om dere er kjekke og greie mennesker, så anbefaler jeg den søte lille naboøya til Paros. Om ikke dere er det, anbefaler jeg alle de andre;-)))

Hihihihi...............:-)

Skrevet

Vi er veldig kjekke og greie, nesten for snille. Finner ikkje ppå mykje tull (vanligvis). Er det antiparos du tenker på? Det er jo så mange små søte øyer.

Skrevet

Ingen over - ingen ved siden:-))

Vi drar i juni og blir på samme øy i 3 uker:-))

Skrevet

Vel, vi reiser i juli, så då kan me nok ikkje treffes!! Men no må eg dra på påskeferie. Snakkes

Skrevet

God tur!!!

Vi reiser forresten hjem 1.juli, så kanskje vi flyr forbi hverandre:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...