Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 30. mars 2007 #1 Skrevet 30. mars 2007 Helst en som ikke er så altfor bred! Har ei tulle på 6 måneder og venter en til i høst. Søsken/tvilling-vogn er nok et must....
Aga:-) Skrevet 30. mars 2007 #3 Skrevet 30. mars 2007 Har 19 mnd mellom mine yngste, og har brukt Carena tvillingvogn. Veldig førnøyd, kjøpt brukt for 700,-. Går an å bruke softbag eller voksi oppi for babyen.
*tobarnsmamma* Skrevet 30. mars 2007 #5 Skrevet 30. mars 2007 hei. vi har også gt vogn til våre men vi ikke fornøyd pga de er veldig trange spes t storebror og får ikke til å sette opp ryggen skikkelig så når storebror skal sitte seg opp så bruker han albuen på søster for å heise seg opp.er ei heller fotstøtte på den så når vi har softbag i så ser det ut som den er på tur ut av vogna hvis du skjønner hva jeg mener. Positivt er at den er superlett å legge sammen, fin å kjøre og ikke tung. var derfor vi ville ha den men i ettertid ville jeg nok ha valgt ei anna vogn. vi hadde no veldig lyst på ei fra tetutonia vi, den var lett og fin å kjøre, men for dyr:-( lykke til på vogn jakt:-) mvh
Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 31. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 31. mars 2007 Takk for svar dere! Ikke lett dette her, det er jo så utrulig mange typer vogner å velge blandt!! Men vi får vel bare teste oss frem...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå