elly belly Skrevet 30. mars 2007 #1 Skrevet 30. mars 2007 De siste to dagene har det kommet ut litt hvitaktig væske av begge puppene. Så spor i bhen... Jeg er 20+3 i dag og lurer på om det er råmelk som produseres så tidlig eller om det bare er kjertlene som øver seg... Har så lite peiling på dette, så er takknemlig for svar. Morsomt var det i hvert fall at puppene funker! ) Påskeklem fra
hønemor-76 fødte 130707 Skrevet 30. mars 2007 #2 Skrevet 30. mars 2007 Det er helt sikkert råmelk.. har det selv også (er i uke 26 nå) Hadde det med de to andre også... måtte begynne med ammeinnlegg til slutt... men så hadde jeg masse melk når jentene ble født også.. Lykke til videre.. påskeklem tilbake
Jeenie Skrevet 30. mars 2007 #3 Skrevet 30. mars 2007 jeg kjøpte min første pakke med ammeinnlegg i går, da ble det for mye "kliss" for meg iallefall... og jeg er bare 24+2
elly belly Skrevet 30. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. mars 2007 Hihi... ) Kliss vil vi helst unngå så hvis det kommer mengder hos meg blir det nok ammeinnlegg her også. Men er det råmelk tror du? Og har du prøvd å presse noe ut? Jeg tør ikke...
Pianutten Skrevet 30. mars 2007 #5 Skrevet 30. mars 2007 Hei dere! Jeg er 26+4 og jeg har også litt melk..men det er merkelig..for jeg har det bare på natta. Ingen spor i bh'en eller lekkasje på dagen. Er jo oppe uttallige ganger på do i løpet av en natt og da er det ofte jeg er helt våt på brystet og at det har rennt litt... Litt snodig, men...
elly belly Skrevet 30. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 30. mars 2007 Hihi, så du er kun nattevæter du altså! ;o)
Anquor Skrevet 30. mars 2007 #7 Skrevet 30. mars 2007 jeg er 21+2 og har også spor etter gul veske i BH'en, jeg kniper på og da kommer det ut blank veske og hvit, gulaktiv veske...er nok råmelk ja...sånn er det bare vi har ivertfal melk på vei til den lille og det er jo bra! Har kjøpt ammeinnlegg jeg også,men syns de er så store :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå