Gå til innhold

noen som kan se hit litt

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er i uke 31+5 og har vært på 4 ultralyd og første gang var 4 okt og da var jeg akkurat 7 uker og så hjerte slå, så var jeg tilbake 31 okt og da var jeg 11 uker på vei. men alikavel så har jeg fått termin 31 mai, å da vil det si det samme som at jeg bare var litt over tre uker på vei på første ul, å da er det jo ikke mulig å se hjerte slå. men alt det her stemmer jo med lege termin 15 mai. og vekta på ungen tilsvarer lege termin nå og ikke har jeg lagt på meg noe selv og har ikke svangerskapsdiabetes. ungen veide 2600g om mandagen. syntes dere jeg burde nevne dette for jordmora?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi da..Akkurat samme som meg det der jo,samme UL termin og samme legetermin..hehe,

kan jeg spørre hvilket sykehus du skal føde på ? jeg skal på A-hus hvertfall :))

Skrevet

jeg skal føde i skien. hvem termin følger du da? grusomt irriterende når jeg veit så godt at det er lege termin som stemmer.

Skrevet

Men de må jo ha nevnt det på siste ultralyd at ungen er veldig stor til å være "bare" 31+5 ????

Da jeg var på ultralyd (31+4) var min 1795g og akkurat på normalen sa de..... (jeg bor og skal føde i Bergen)

Jeg ville så absolutt snakket med jordmor om det. Om du er helt sikker på at din menstremin og legetermin er rett så ville jeg gått ut ifra den.

Skrevet

han som var lege når jeg var på ul ville ha flytta termin min til lege termin , men han hadde ikke lov til det siden de bestandig skulle følge ul termin. men ville ha meg tilbake til kontroll om noen uker.

Skrevet

Ser du skal føde i Skien, det skal jeg også, 28 mai....:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...