Gummelillan Skrevet 30. mars 2007 #1 Skrevet 30. mars 2007 Ønsker dere alle en riktig fin påske! Skal til fjells og gjenforenes med mine to søte små som jeg jo nå ikke har sett på 5 dager! Gjett om jeg gleder meg!
Gjest Skrevet 30. mars 2007 #2 Skrevet 30. mars 2007 God påske til deg og dine. Håper dere får en solfylt og kjekke påske:) Vi drar til fjells tirsdag og det gleder jeg meg til!
dritgrei hei hei! Skrevet 30. mars 2007 #3 Skrevet 30. mars 2007 God påske min venn!!!!!!! Klart du gleder deg til å se tuttelurene igjen! du har vært flink! Vi reiser tirsdag og skal sole oss og kjøre slalom og gå på ski og sole oss og lese krim og stille 1000 spørsmål og drikke solo og grille pølser og se påskekrimen og alt..... Vi gleder oss også som du skjønner... :-) God klem fra
Tiggywinkle Skrevet 30. mars 2007 #4 Skrevet 30. mars 2007 5 dager føles som en evighet uten barna....blir nok deilig å se dem igjen. Kos deg på fjellet og vi solvett:-)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 31. mars 2007 #6 Skrevet 31. mars 2007 God påske til hele Gummisfamilien!!! Og til alle dibbere som leser dette!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. april 2007 #7 Skrevet 1. april 2007 Det er leeeenge uten ungene ja:-) Kan tenke meg dere er lykkelig og gjenforent nå hele Gummisfamilien:-) God påske til alle mann alle:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå