Gå til innhold

God påske!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker dere alle en riktig fin påske! Skal til fjells og gjenforenes med mine to søte små som jeg jo nå ikke har sett på 5 dager! Gjett om jeg gleder meg!

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God påske til deg og dine. Håper dere får en solfylt og kjekke påske:) Vi drar til fjells tirsdag og det gleder jeg meg til!

Skrevet

God påske min venn!!!!!!! Klart du gleder deg til å se tuttelurene igjen! du har vært flink!

 

Vi reiser tirsdag og skal sole oss og kjøre slalom og gå på ski og sole oss og lese krim og stille 1000 spørsmål og drikke solo og grille pølser og se påskekrimen og alt..... Vi gleder oss også som du skjønner...

 

 

:-)

 

God klem fra

Skrevet

5 dager føles som en evighet uten barna....blir nok deilig å se dem igjen. Kos deg på fjellet og vi solvett:-)

Skrevet

God tur og god påske til deg gummis:-)

Skrevet

God påske til hele Gummisfamilien!!! Og til alle dibbere som leser dette!

Skrevet

Det er leeeenge uten ungene ja:-) Kan tenke meg dere er lykkelig og gjenforent nå hele Gummisfamilien:-)

 

God påske til alle mann alle:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...