Gå til innhold

Strekkmerker - bikini

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gjør dere som fikk strekkmerker etter fødsel til sommeren? Sprader dere rundt i bikini selv med strekkmerker? Eller er der hadet bra for alltid brune mage? Vet det er normalt og alt der der, men føler meg usexy med merkene og det ekstra skinnet. Lurer på hva dere gjør.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva me å ha bikini,og en singlett over..?Det har jeg tenkt til..

Skrevet

jeg har bare litt på rumpa, men det synes nok i bikini, bryr meg ikke, har jo født! folk ser jo det når jeg kommer med barnet mitt:)

Skrevet

dessuten, mye kan forandre seg på ett par mnd. magen min er helt flat igjen og jeg hadde ganske mye hud til over de 3 første mnd etter fødsel. strekkmerkene er svakere.

Skrevet

Jeg gruer meg litt til denne bikinisesongen for jeg har mye strekkmerker, både på rumpe, lår og mage. Men sole meg skal eg, så får de bare synst det de vil de som får se strekkmerkene mine=) Håper de falmer litt mer til det blir aktuelt.

Skrevet

jeg skal sole min stygge mage

Det sies jo at strekkmerkene falmer fortere i solen også.

Skrevet

Fikk kun noen få strekkmerker helt nederst på magen så det kan jeg heldigvis lett skjule med bikini.

Skrevet

Jeg har planer om å torturere samtlige på stranda med mine fine strekkmerker...for ærlig talt, jeg har ikke tenkt å bry meg om noen syns jeg ser mindre lekker ut med strekkmerker :)

Skrevet

Har begynnt å gå i solarium nå, og strekkmerkene har faktisk bleknet noe helt utrolig!! Så for meg singlet sommer jeg også, men nå ser jeg lys i enden av tunnellen:P

Så mangler det bare å gå ned 20kg, så kan jeg faktisk føle meg vel i bikini også:D

Skrevet

vet du hva? jeg er litt stolt over mine merker..! leste engang om noen som kalte de tigerstriper, å det syns jeg var kult!

jeg skal sprade omkring i bikini med stolthet jeg:)

Skrevet

jeg likte ikke merkene mine jeg heller.. men så sa min kjære en dag at han synes de stripene var så flotte, fordi de minner han på at jeg har båret frem det mest dyrebare vi har, lillegutt.. så nå kaller vi de bare kjærlighetsmerker.. og jeg har null problemer med å gå i bikini, selv om jeg har strekkmerker og 5 kg for mye.. prøv å akseptere de endringene kroppen har gjennomgått. en strålende kvinne med selvtillitt er mer sexy enn noen modellkropp uten våre kjærelighetsmerker.. det synes i allefall jeg :o)

Skrevet

av erfaring så vet jeg at strekkemerkene blir lysere og blekner om man utsetter dem for sollys, så har tenkt til å ta på bikinien og kose meg med vesla :) og dersom man er overvektig så blir de også mindre synlige om man klarer å gå ned noen kg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...