Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag kjøpte jeg quinny freestyle og er så fornøyd.. Kjøpte den i svart og snuppa elsker og ligge i den kan se seg rundt og sånt.. Kjøpte bare sportsdelen siden Leyla er snart 5mnd og det ikke var no vits med baggen.. Og til vogna kjøpte jeg sånn vår/høst pose, Buggis el Huggis tror jeg den het:P Den er rosa med lilla og rosa dotter på hihi..

Det eneste som er dumt med vogna er at kalasjen bråker som f*** men men vi overlever:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva måtte du betale for den da?

Skrevet

fornøyd med min jeg også. firhjuling da!

Men kalesjen bråker ikke?

Skrevet

Har også den og er veldig fornøyd. Glad for at jeg kjøpte den :)

Skrevet

Jeg digget også min i begynnelsen, men så etter hvert begynte jeg å hate den. *fnis*

Framhjulet skrangla i enhver liten hump (klakk-klakk-klakk) og vogna rista. Hadde den inne til sjekk for å finne ut om det var noe galt med den, men nei, den skulle visst være slik. Så den var helt i orden.

Til slutt solgte jeg den, for jeg holdt på å irritere meg grønn over den. Synd, for vogna var veldig god bortsett fra dette med framhjulet.Kjempelett å trille, kul design og god plass. Og så er det den eneste jeg har funnet som har hatt håndbrems.

Skrevet

Jeg har også og er kjempefornøyd!

I Fredrikstad koster de 3250 og 3500 men i Sverige koster de 2990 SEK sånn ca 2600-2700.. Billig vettu! :)

Skrevet

Jeg har også denne vogna og er så langt veldig fornøyd. Kjøpte den i Sverige for 2998,- svenskepenger. Så sparte litt på kursen.

Snuppelupp synes den er veldig fin å sitte i, får fulgt med litt på alt som er utenfor vogna! :o)

Skrevet

Hej, betalte den 3500,- + vår/høst posen og sånn derre pumpe og spray til hjulene.. Betalte alt til sammen rundt 5000,-.. Ja kalasjen min bråker som bare det, og vekker snuppa men men vi overlever.

Skulle også kjøpe i Svergie da, men så klarte jeg og punge hjulet på den gammle vogna, så da måtte jeg kjøpe her i stedenfor..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...