Lille L Skrevet 29. mars 2007 #1 Skrevet 29. mars 2007 I dag kjøpte jeg quinny freestyle og er så fornøyd.. Kjøpte den i svart og snuppa elsker og ligge i den kan se seg rundt og sånt.. Kjøpte bare sportsdelen siden Leyla er snart 5mnd og det ikke var no vits med baggen.. Og til vogna kjøpte jeg sånn vår/høst pose, Buggis el Huggis tror jeg den het:P Den er rosa med lilla og rosa dotter på hihi.. Det eneste som er dumt med vogna er at kalasjen bråker som f*** men men vi overlever:P
nickoline og supermann Skrevet 30. mars 2007 #3 Skrevet 30. mars 2007 fornøyd med min jeg også. firhjuling da! Men kalesjen bråker ikke?
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 30. mars 2007 #4 Skrevet 30. mars 2007 Har også den og er veldig fornøyd. Glad for at jeg kjøpte den
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 30. mars 2007 #5 Skrevet 30. mars 2007 Jeg digget også min i begynnelsen, men så etter hvert begynte jeg å hate den. *fnis* Framhjulet skrangla i enhver liten hump (klakk-klakk-klakk) og vogna rista. Hadde den inne til sjekk for å finne ut om det var noe galt med den, men nei, den skulle visst være slik. Så den var helt i orden. Til slutt solgte jeg den, for jeg holdt på å irritere meg grønn over den. Synd, for vogna var veldig god bortsett fra dette med framhjulet.Kjempelett å trille, kul design og god plass. Og så er det den eneste jeg har funnet som har hatt håndbrems.
Gjest Skrevet 30. mars 2007 #6 Skrevet 30. mars 2007 Jeg har også og er kjempefornøyd! I Fredrikstad koster de 3250 og 3500 men i Sverige koster de 2990 SEK sånn ca 2600-2700.. Billig vettu!
Gjest Skrevet 30. mars 2007 #7 Skrevet 30. mars 2007 Jeg har også denne vogna og er så langt veldig fornøyd. Kjøpte den i Sverige for 2998,- svenskepenger. Så sparte litt på kursen. Snuppelupp synes den er veldig fin å sitte i, får fulgt med litt på alt som er utenfor vogna! )
Lille L Skrevet 30. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 30. mars 2007 Hej, betalte den 3500,- + vår/høst posen og sånn derre pumpe og spray til hjulene.. Betalte alt til sammen rundt 5000,-.. Ja kalasjen min bråker som bare det, og vekker snuppa men men vi overlever. Skulle også kjøpe i Svergie da, men så klarte jeg og punge hjulet på den gammle vogna, så da måtte jeg kjøpe her i stedenfor..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå