linneha Skrevet 29. mars 2007 #1 Skrevet 29. mars 2007 Hva kan deres 6 uker gamle babyer? løfter de mye på hodet og smiler de mye? og sover de mye?? ...jeg har visst fått meg et lite murmeldyr, hehe.
MammaTil3søte Skrevet 29. mars 2007 #2 Skrevet 29. mars 2007 Sønnen min(nå 8 mnd) sov nesten vekk hele den første mnd! Han løftet hodet fra fødselen av og lo og smilte mye i søvne! Husker ikke så mye her og nå!!
ejiec++ Skrevet 30. mars 2007 #3 Skrevet 30. mars 2007 vår datter bli 7 uker på lørdag. Hun er våken mellom 3 og 5 timer i døgnet, tenker jeg. Smiler mer og mer nå, og i går hadde vi en lang "samtale" der hun lå og "prata" lenge og var veldig fornøyd :-) Hun har løftet hodet siden hun ble født. Syns det har vært mange forandringer nå den siste uka egentlig :-)
currrly Skrevet 30. mars 2007 #4 Skrevet 30. mars 2007 Vår lille tulle har smilt lenge og gjør d hele tia hvis vi prater til ho, veldi blid og fornøyd:) Er ikke så glad i å ligge på magen, men gjør det en del i korte perioder for å øve litt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå