Gå til innhold

trener dere jenter??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har såå lite energi om dagen.. føler jeg burde trene mer, men blir helt utslitt av vanlig husarbeid. er i uke 30, så jeg forventer mer av meg selv, å blir bare sur på meg selv og lei meg fordi jeg føler meg lat.. nå som det har vert så fint vær har jeg bare sitti ute i solen.. er det bare meg som er slapp???? begynner å bli livredd for at jeg ikke kommer til å ha energi til fødselen hvis jeg ikke begynner å trene.. men finner ikke nok motivasjon....heelp

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler det samme.. blir fort sliten av husarbeid.. setter meg heller ut å soler meg..hehe.. tror jeg bruker et par timer på rydding her hjemme.. går lissom litt og litt og slapper litt av å begynner igjen..hehe. må støvsuge hver dag ca for har en hund som røyter.. men får jo gjort reint til slutt.. men tar bare litt lang tid..hehe.. men jeg trener mye.. nesten hver dag.. (blitt lite den sisste uken siden jeg ikke har vært i topp form) Men ¨nå har jeg kommet meg, men trening for fullt i morra.. DET orker jeg..hehe.. Er bare det å gidde å komme seg på trening.. men kommer man først inn i rytmen igjen så går det bedre og bedre:)

Skrevet

Jeg spinner 2 dager i uka... puh! slitsomt nå syns jeg...

er i uke 38, snaaaart ferdig! :)

Skrevet

kjenner meg veldig igjen her.. nå har jeg endelig fått satt meg opp på en veiledningstime på treningsstudioet.. så skal få litt tilrettelagt trening. men jeg er så slapp om dagen!!!! bare sover og sover.. føler jeg aldri våkner liksom

Skrevet

nå ble jeg litt lettet...skal prøøve å begynne å trene...

"treningslyst treng deg på for her skal du motstand finne"

hehehe

Skrevet

Er såååå godt å bevege på seg.. har vært masse ute i godværet i det siste.. i tillegg holder jeg på med hest, rir og koser meg. Flere heste berter her???

Er vel bare å komme igang.. tanken er som oftest værre enn handlinga.. :) lykke til!!

Skrevet

Jeg er allergisk mot alt som har med fysisk aktivitet og frisk luft å gjøre om dagen..

Skrevet

neeei,kan jo risikere å bli svett da,det gidder jeg ikke.......

Skrevet

Trener en del fremdeles men kortere og lettere enn før. Tipper det blir mellom 3-5 ganger i uka. Føler jeg får mer energi de dagene jeg trener selv om det er hardere å motivere seg enn før. Er i uke 33 så det er jo fremdeles noen uker igjen. Er spent på de siste ukene. Synes det har skjedd så mye den siste tida nå - både med tyngdefølelese, energi og kropp.

Skrevet

Nei, ikke i det hele tatt. Skulle gjerne, men det er umulig pga BL, får vondt bare av å gå rolig elelr i trapper. Litt bevegelse på en dag blir det nå likevel da siden jeg har to små barn, da må en jo bare bevegse seg enten en orker eller ei...

Skrevet

Nei gjør nok ikke det, men går turer da hvertfall =) er 36 + 4

Skrevet

Ja, trener masse!

Trener 5 ganger i uken, alt fra kondisjonstrening til svømming og styrke. Har gjort det hele svangerskapet og det funker kjempebra. Er i uke 34 nå, og det er fortsatt ikkeno problem, var litt slapp en periode, men da begynte jeg å ta litt jerntilskudd og det hjalp som bare det.

Nå er det heller sånn at om jeg ikke trener, så blir jeg utrolig trøtt og slapp så kommer til å fortsette md det helt til termin!

Skrevet

jeg er 29+4. Jeg var inne i en periode der jeg var ufattelig slapp og så vidt orket husarbeid. Men nå har jeg begynt med svømming en dag i uken. Det er en måte man verken blir svett eller føler en må presse for mye. Etter jeg begynte med det greide jeg søren meg å gå opp til det høyeste punktet på denne øyen hvor jeg bor. Det føltes helt fantastisk. Men dæææven jeg har nesten ikke klart å gå etterpå:P Det positive var at vi startet med fem personer på den turen og bare to fullførte. Jeg som liksom skulle være sinken var førstemann opp;) Så da ble jeg litt stolt:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...