gullissn ** FØDEKLAR ** Skrevet 29. mars 2007 #1 Skrevet 29. mars 2007 skal på badeland i helgen. er det farlig å bade i bassenget da? m tanke på at d er klor, å tiss å greier??? åsså presser d vel på magen?? hmm noen som vet?
VinterSol+2 Skrevet 29. mars 2007 #2 Skrevet 29. mars 2007 vannet løfter faktisk magen, så du ikke bærer så tungt. så det er ikke noe problem og så lenge slimproppen ikke har gått (og det har den nok ikke siden du er i 2.tri) så er det heller ikke noe farlig i forhold til infeksjoner og sånn. Bad og kos deg, det er godt for kroppen! Svømmetrening i basseng gjør underverker for isjasen min, iallefall! Men vaske deg godt før og etter bad, for du kan reagerer kraftigere på kloren enn ellers:) Og ikke sett deg i badstu.
gullissn ** FØDEKLAR ** Skrevet 29. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. mars 2007 oki takk for hjelpen:) men hvorfor ikke sitte i badstue egentlig?
VinterSol+2 Skrevet 29. mars 2007 #4 Skrevet 29. mars 2007 fordi det blir for varmt. baby kan ikke regulere varmen inne i deg, vet du. Du kan godt være varm, men badstuer pleier jo være VELDIG varme, og over lengre tid kan det være slitsomt for baby:) Men trening i vann er bare helt supert for kroppen og for deg, og dermed også for baby! Men om du kjenner at du får kynnere (føles veldig snodig under vann) så stopp litt og stå stille. så slipper du å bli så stram i magen! Anbefaler å dukke under vann litt.. hihi.. jeg syns det var veldig moro.. kjenne hvordan babyen har det inne i deg, lissom.. du vil bli overrasket over hvor mange lyder det er i vannet!! aldri tenkt sånn på det før!
gullissn ** FØDEKLAR ** Skrevet 30. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. mars 2007 hmm takk for tipset;) d skal jeg prøve:)
2småihus!:) Skrevet 30. mars 2007 #6 Skrevet 30. mars 2007 Min jordmor sa at jeg kan gjerne ta badstu! men helst ha med ei flaske vann inn, og pass på at du ikke er alene,i tilfelle du plutselig skulle bli uvel i varmen! viktig å ikke bli altfor varm! men en tur i badstue og kose deg tror jeg du kan unne deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå