Gå til innhold

Bruker dere skinnpose fortsatt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge bruker dere saueskinnspose i vogna? Hvor mildt er det når dere dropper den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg droppet den. Er 13,5 grader her om dagen,så jeg tok ut bagen i vogna og bruker nå bare madrass i bunnen av sportsdelen, og har dyne/teppe over. Alt ettersom hvor varmt det er.

Skrevet

jeg bruker den enda, har bare flappen åpen hvis det er for varmt. *tviholde på fiiiine saueposen*

har en tynnere pose, bytter sikkert om noen dager eller uker, alt etter været..

Skrevet

Jeg sluttet med den for et par uker siden. Lillemann blir altfor varm oppi der. Vi bruker dyne i vogna nå.

Skrevet

Ja, men det er til vurdering daglig. Jeg åpner den også helt opp når det blir varmt. Da ligger hun på skinn og har teppe over seg. Det er varmt i solen, men straks det blir skygge blir det fortsatt litt kaldt.

Skrevet

Ja, den har vi kuttet ut. Han er 11 mnd. og sitter i vogna. Har med dyne og pledd men har ikke fått brukt det. Han sitter med strømpis, tynn joggebukse, body og vindjakke + lue. Holder mer enn nok her i hvert fall.

Skrevet

Jeg har sluttet med posen for lengst- nå har jeg bare et saueskinn som han ligger på.

Skrevet

bruker det enda, de dagene det er kaldt, og spes ommorgenen nr hun ligger ute for da er det bare et par pluss grader. var første dagen med dyne i går. om det blir for varmt og jeg har den i vogna åpner jeg bare flappen helt. jeg også tviholder litt på fine skinnposen. syntes den regulerer varmen så godt.

Skrevet

Ser an dag for dag. Men igår hadde hun bare teppe og skinnet uner var fortsatt varm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...