Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen flere som har tenkt å føde i løpet av helga eller når det er fullmåne?? Jeg har tenkt å prøve på det, xxx til alle dere fødeklare jenter. Må vi IKKE gå over terminen!!!

Jeg har termin 9 april:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har tengt å føde i løpe av uka ja:D er fødeklar på tirsdag. og var hos jm idag å hun sa jeg er veldig moden. så hun tviler på at jeg blir å gå så lenge. fikk ny time hos henne om 2 uker. men hun tror jeg er ferdig til da:) jeg klarer og kjenne hodet til lillegull når jeg stikker en finger inn:)

Skrevet

hjelpes...kan du kjenne hodet? kan ikke vaere saa enkelt aa ha en hyrdestund da eller? ungen kommer ut med hjernerystelse! hahahahha

Skrevet

Oi, så spennende!!

JM her sjekker ikke om man er moden, man må bare vente. Hadde småvondt i morrest under navelen, og har litt kynnere nå, så det nærmer seg.

Skrevet

haha. ja eller at han blir så irritert på faren at han biter han:P jeg kjenner hodet ja:) er helt rart:) men det er forde jeg er moden:)

Skrevet

heheheh det hadde vaert noe du! :)

men kan man ha sex hvis hodet til ungen er saa langt nede? jeg proever bare forestille meg det...det er jo saa underlig.

Skrevet

man kan vell det. har ikke prøvd ennå etter at jeg kjennte hodet. har litt bekkenproblemer så da blir sex ikke bestandig prioritert:) men det ligger jo ganske langt opp da. det er ikke sånn at jeg kjenner det helt i begynnelsen. må stikke langefingeren opp så langt jeg klarer. men jm hadde mindre problemer en meg og kjenne hodet. hun sa hun kom veldig lett til:)

Skrevet

men tissemannen er jo litt lengre enn en finger da! tenk om han krasjer inni babyen... noe saa rart! heheh nei, naa tror jeg det er paa tide at jeg legger meg. faatt saann overtrett humor og da blir det mye tisselurhumor. :S

Skjoenner forresten godt at sengeaktiviteter blir litt nedprioritert naar du har saa vondt. Hadde fryktelige bekkensmerter selv helt til de mirakuloest ble borte for ettpar uker siden. :) Naa er jeg i bedre form enn jeg har vaert paa leeeenge og jeg overfaller gubben daglig! :D

Skrevet

viktig med fullmåne, minn meg på det på mandagen

Skrevet

hehe. jeg skal tvinge meg selv til sex hver dag bare for å få fortgang på sakene:)

Skrevet

gjoer det. kan jo leite etter ei stilling som funker. :)

Skrevet

hehe:) jepp:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...